طرح حمایت از دانشجویان مادر در دانشگاه آزاد اجرا می گردد

به گزارش پیامک خنده، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای طرح حمایت از دانشجویان مادر این دانشگاه اطلاع داد.

طرح حمایت از دانشجویان مادر در دانشگاه آزاد اجرا می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای دانشجو، نشست مشترک معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، نفیسه فیاض بخش مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده، عصمت سوادی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی به منظور آنالیز طرح حمایت از دانشجویان مادر برگزار گردید.

طباطبایی در این نشست گفت: هر کدام از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور که دارای امکانات و زیرساخت های لازم طرح حمایت از دانشجویان مادر از قبیل مهدکودک، پارکینگ، سلف یا رستوران و ... هستند، می توانند در وب سایت واحد دانشگاهی خود، توضیحات و فرم درخواست طرح مذکور را درج نمایند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ارتقاء نقش مادران، برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی تربیتی مادران و نقش آفرینی آنان در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی از جمله برنامه های محوری طرح حمایت از دانشجویان مادر است.

وی بر ضرورت انطباق واحد های درسی با احتیاج های تربیتی خانواده و بچه ها تأکید کرد و اضافه نمود: واحد های دانشگاهی برای این دسته از دانشجویان می توانند با هماهنگی با معاونت های موضوعی، دروس عمومی مرتبط را به صورت انتخابی ارائه نمایند. بعلاوه واحد های مجری طرح می توانند دوره های کوتاه مدت کودک کمک، تربیت کودک و ... را برنامه ریزی و ارائه دهند.

در ادامه این جلسه فیاض بخش مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده اظهار کرد: طرح حامی مادران از سوی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی برای واحد های حامی مادر با توجه به اهمیت حمایت از مادران علاقه مند به ادامه تحصیل تهیه و در هیات رئیسه دانشگاه مصوب شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1756

به "طرح حمایت از دانشجویان مادر در دانشگاه آزاد اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح حمایت از دانشجویان مادر در دانشگاه آزاد اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید