ضریب نفوذ تلفن همراه درقم به 175 درصد رسید

به گزارش پیامک خنده، مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات قم گفت: با تعامل همه اپراتورها، ضریب نفوذ پوشش تلفن همراه در قم به 175 درصد رسید.

ضریب نفوذ تلفن همراه درقم به 175 درصد رسید

جواد غلام­پور درجلسه ای با استاندار قم باارائه گزارشی ازاقدام های به عمل آمده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قم طی سال 99 گفت: با تعامل خوبی که در این بخش بین دستگاه های همکار وجود داشت، توسعه ارتباطات روستایی در استان پیشرفت خوبی داشته است و تمامی مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات وصل شده اند.

وی اضافه نمود: تعداد مشترکان تلفن همراه در استان 2 میلیون و 374 هزار و 95 تَن می باشد که ضریب نفوذ تلفن همراه را به 175 درصد رسانده است.

غلام پور همچنین توضیح داد: ضریب نفوذ اینترنت پهن باند استان نیز 121 درصد می باشد.

وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا و افزایش مصرف پهن باند استان، میزان پهن باند مصرفی را 160 گیگابیت برثانیه اعلام نمود که به نسبت ابتدای دولت رشد 53 برابری داشته است.

استاندار قم نیز دراین جلسه با اشاره به شرایط توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و صندلی خوب قم درکشور، ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد مجموعه­ های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، خواهان بهبود وضع موجود و فراهم آوردن زمینه های مناسب برای اشتغال در بخش فناوری اطلاعات شد.

بهرام سرمست با تاکید بر ایجاد زیرساخت های دولت الکترونیک در سطح استان، در خواست کرد همکاری مدیران دستگاه ها و سازمان های مختلف در این خصوص با جدیت پیگیری گردد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که مدیرکل ارتباطات و فناوری استان، مدیرکل پُست استان، مدیر شُعب پُست بانک استان، مدیر مخابرات منطقه استان و مدیر زیرساخت استان نیز حضور داشتند هر یک گزارشی از عملکرد و برنامه های پیش روی حوزه مدیریتی خود ارائه دادند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1615

به "ضریب نفوذ تلفن همراه درقم به 175 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضریب نفوذ تلفن همراه درقم به 175 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید