صدور 20 موافقت اصولی در حوزه گردشگری کردستان

به گزارش پیامک خنده، 20 مورد موافقت اصولی در دی و بهمن ماه 98 توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان برای طرح های حوزه گردشگری بخش خصوصی صادر شده است.

صدور 20 موافقت اصولی در حوزه گردشگری کردستان

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: این تعداد موافقت اصولی صادر شده شامل یک هتل 5 ستاره، یک مورد سفره خانه سنتی، شش مورد اقامتگاه بوم گردی، دو واحد پذیرایی، 9 مجتمع گردشگری و یک مورد هتل آپارتمان است، که با توجه به درخواست سرمایه گذاران بخش خصوصی توسط کارشناسان معاونت گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل صادر شده است.

او سپس با اشاره به اینکه، بهره برداری از این طرح ها برای 318 نفر شغل ایجاد می نماید، ادامه داد: گردشگری یکی از آیتم های مهم در بحث ایجاد اشتغال و رونق مالی به شمار می آید و توجه به این بخش می تواند یاری شایانی به بهبود شرایط معیشتی در استان و کشور کند.

مریوانی در سرانجام گفت: این اداره کل آماده هرگونه تعامل و همکاری با بخش های خصوصی و دولتی در حوزه های مختلف است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 796

به "صدور 20 موافقت اصولی در حوزه گردشگری کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 20 موافقت اصولی در حوزه گردشگری کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید