سرعت وزش باد در استان همدان افزایش می یابد

به گزارش پیامک خنده، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با توجه به تغییرات آب و هوایی، سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش خواهد یافت.

سرعت وزش باد در استان همدان افزایش می یابد

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و افزایش غبار محلی پیش بینی می شود.

او گفت: شرایط جوی استان همدان در روز های آینده پایدار است و بر همین اساس و به دلیل افزایش سرعت وزش باد، احتمال تشکیل غبار محلی در ساعت های بعد از ظهر در برخی نقاط استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه دمای هوای استان در روز های آینده تغییرات محسوسی ندارد، گفت: طی پنج روز آینده آسمان استان صاف است و به دلیل کاهش رطوبت هوا و خشکی هوا، مردم همدان شب های خنک و روز های گرم را تجربه می کنند.

باقری شکیب گفت: اسدآباد با 34 درجه سانتی گراد بالای صفر و بهار با 6 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان همدان در 24 ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب 31 و 9 درجه سانتی گراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2107

به "سرعت وزش باد در استان همدان افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت وزش باد در استان همدان افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید