ساخت 147 پروژه مشارکتی در مسکن مهر پردیس ، اتصال لواسان به آزادراه تهران-پردیس

به گزارش پیامک خنده، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با اعتباری معادل 1400 میلیارد تومان، 147 پروژه روبنایی در قالب بسته های مشارکتی با بخش خصوصی در مسکن مهر پردیس سال جاری ساخته می گردد.

ساخت 147 پروژه مشارکتی در مسکن مهر پردیس ، اتصال لواسان به آزادراه تهران-پردیس

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مهدی راهنمایی اضافه کرد: تامین خدمات مورد احتیاج ساکنان فازهای مسکن مهر در قالب ساخت پروژه های روبنایی از جمله مدارس، مساجد، درمانگاه، مجتمع تجاری، کلانتری یکی از اولویت های مهم شرکت عمران در امسال است.

وی ادامه داد: جلسات متعددی با سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شده و به زودی با انعقاد قرارداد بسته های مشارکتی جدید، عملیات ساخت پروژه ها شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در استان تهران با اشاره به عملکرد خوب یکی از شرکت های سازنده طرف قرارداد، خاطر نشان کرد: ساخت 9 پروژه روبنایی شامل یک پروژه مسکونی، یک مسجد، یک درمانگاه، 3 مجتمع تجاری و 3 بوستان را در قالب پروژه های مشارکتی به این شرکت خوشنام با سابقه ساخت محله پردیسان در فاز 3 شهر پردیس واگذار شده است.

راهنمایی با اشاره به ساخت و تجهیز دو ساختمان کلانتری در فازهای 8 و 11 مسکن مهر پردیس و تحویل به نیروی انتظامی، مطرح کرد: شرکت عمران، موظف به ساخت تمام سرانه های استاندارد مشخص شده در بخش های مختلف و تحویل آنها به دستگاه های بهره بردار در شهرستان است و پروژه مشارکتی کلانتری فاز 5 در مهلت مقرر، ساخته و به نیروی انتظامی تحویل می گردد.

وی با اشاره به مشخصات پروژه کلانتری فاز 5 گفت: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده، این پروژه با اعتباری معادل 4 میلیارد و 100 میلیون تومان در زمینی با مساحت یک هزار مترمربع تا دوسال آینده ساخته خواهد شد.

همچنین مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پیمانکاران فعال در بخش ساخت و محوطه سازی طرح اقدام ملی مسکن پردیس انتخاب شدند و از اواخر تیرماه عملیات اجرایی شروع می گردد تا در کنار آماده سازی پروژه بخش ساخت واحدها را هم پیش ببریم.

راهنمایی مطرح کرد: محل ساخت پروژه اقدام ملی مسکن در پردیس بین فازهای 5 و 9 جانمایی شده وعملیات اجرایی آماده سازی معابر اصلی در مرحله زیرسازی آسفالت اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در دسترسی فازهای مسکن مهر، گفت: ایجاد دسترسی فاز5 و فاز2 پردیس به روستای پورزند و دسترسی فاز 5 به فاز 11 مسکن مهر پردیس با اعتباری معادل 200 میلیارد تومان در دست اقدام و اجرا است.

راهنمایی گفت: در این طرح فاز 11 مسکن مهر پردیس و منطقه لواسان با جاده خروجی مناسبی به آزاد راه تهران-پردیس متصل می شوند و ساخت این جاده با تونل های متعدد منطقه را متحول خواهد نمود.

وی با اشاره به مقاوم بودن مساکن مهر پردیس در برابر زلزله، گفت: واحدهای مسکن مهر پردیس در فازهای 3 و 11 با سیستم قالب تونلی و درنظرگرفتن مسائل فنی نظام مهندسی با مقاومت بالا در برابر زمین لرزه ساخته شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 974

به "ساخت 147 پروژه مشارکتی در مسکن مهر پردیس ، اتصال لواسان به آزادراه تهران-پردیس" امتیاز دهید

2 کاربر به "ساخت 147 پروژه مشارکتی در مسکن مهر پردیس ، اتصال لواسان به آزادراه تهران-پردیس" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 147 پروژه مشارکتی در مسکن مهر پردیس ، اتصال لواسان به آزادراه تهران-پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید