تور ارزان آلمان: رمان صمد بزرگ مرد کوچک به آلمانی ترجمه شد

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران: نسخه آلمانی رمان ایرانی صمد بزرگ مرد کوچک نوشته رضا بهرامی به وسیله موسسه فرهنگی هنری ایران و آلمان (رنگین کمان) و با ترجمه علی حقیقی در شهر هامبورگ منتشر شده است.

تور ارزان آلمان: رمان صمد بزرگ مرد کوچک به آلمانی ترجمه شد

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، رضا بهرامی جوان باستعداد ایرانی که در رشته مدیریت کسب و کار دانش آموخته ، درحوزه های مختلف هنری دارای توانمندی منحصر به فردی است ،او نویسنده حوزه تجارت و موفقیت است از او پیش از این کتاب غیر ادبی جالبی با عنوان (معجزه حرکت) به انتشار رسیده، بهرامی در کتاب صمد، بزرگ مرد کوچک، سراغ ژانری متفاوت رفته است.

بعلاوه همزمان با انتشار نسخه آلمانی زبان این کتاب از فایل صوتی آن به وسیله انتشارات دیجیتال موج کتاب و با گویندگی محسن زرآبادی مدیر دوبلاژ به صورت آنلاین رونمایی شده است . موج کتاب یکی از مراکز انتشار کتاب دیجیتال در ایران است.

قصه رمان صمد بزرگ مرد کوچک بر اساس یک داستان واقعی شکل گرفته و حاصل تجربه شخصی نویسنده است. وی به سال 1977در تهران دیده به دنیا گشوده است.حیطه فعالیتهای هنری بهرامی طیف گسترده ای را شامل میشود؛ از مدیریت کسب و کار گرفته تا نویسندگی ، خوانندگی و صداپیشگی، او کار صدا پیشگی را زیر نظر مرحوم استاد چنگیز جلیلوندآموخت.

منبع: رکنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1804

به "تور ارزان آلمان: رمان صمد بزرگ مرد کوچک به آلمانی ترجمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: رمان صمد بزرگ مرد کوچک به آلمانی ترجمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید