خبرنگاران 180 طرح اشتغالزایی و خدماتی در شوط به بهره برداری رسید

به گزارش پیامک خنده، ارومیه- خبرنگاران- همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 180 طرح اشتغالزایی و خدماتی در شوط با 90 میلیارد ریال هزینه امروز، یکشنبه به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 180 طرح اشتغالزایی و خدماتی در شوط به بهره برداری رسید

فرماندار شوط در آیین بهره برداری این طرح ها به خبرنگار خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 160 طرح اشتغالزا با هزینه 65 میلیارد ریال و ایجاد شغل برای بیش از 400 نفر توسط کمیته امداد شهرستان شوط به بهره برداری رسید.

حسن عبدالهی اضافه نمود: علاوه بر این 14 طرح احداث مسکن مددجویی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که به مناسبت دهه فجر در این شهرستان افتتاح شد.

وی افتتاح 6 پروژه مخابراتی شامل کابل کشی فیبر نوری سایت همراه اول، کابل کشی و نصب سوئیچ، اضافه نمودن تکنولوژی 4G به سایت کانون، اضافه نمودن تکنولوژی 4G به سایت مسکن مهر، اضافه نمودن تکنولوژی 4G سایت اسماعیل آباد و شرکت کابی آلیاژ PCM60 بصورت همزمان با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی را از دیگر طرح هایی دانست که در این شهرستان به بهره برداری رسید.

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید گمنام و مزارشهدای شهرستان، رژه خودرویی و موتوری و زنگ انقلاب از دیگر برنامه های روز اول دهه فجر در شهرستان شوط بود.

شوط یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار گرفته است.

جشن های ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز 12 بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز شروع شده است و تا روز 22 همین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1436

به "خبرنگاران 180 طرح اشتغالزایی و خدماتی در شوط به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 180 طرح اشتغالزایی و خدماتی در شوط به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید