خبرنگاران پنجمین جشنواره ملی مبلمان شهری فراخوان داد

به گزارش پیامک خنده، تهران- خبرنگاران- سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در پنجمین جشنواره ملی مبلمان شهری (دایره خلاق) می توانند تا 25 فروردین ماه آثار خود را ارسال کنند.

خبرنگاران پنجمین جشنواره ملی مبلمان شهری فراخوان داد

به گزارش خبرنگاران از اعلام روز شنبه سازمان زیباسازی شهر تهران، پنجمین جشنواره ملی مبلمان شهری (دایره خلاق) با موضوع طراحی سرویس بهداشتی پیش ساخته برای شهر تهران برگزار می شود که از هنرمندان و متخصصان حوزه مبلمان شهری و بکارگیری ایده های نو دعوت می شود تا در پنجمین دوره متوالی جشنواره ملی طراحی (دایره خلاق) شرکت کنند.

این گزارش می افزاید: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا 25 فروردین ماه آثار خود را به آدرس zibasazievents.tehran.ir ارسال کنند.

پیشنهادات و نقدها به سالانه بهارستان 1400 را بررسی می کنیم

همچنین مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان نمود: سالانه هنرهای شهری بهارستان 1400 با استقبال شهفرایندان تهرانی روبرو شد و پیشنهادات و نقدهایی که به این رویداد هنری شده است را بررسی و برای ادوار آینده در نظر خواهیم داشت.

برزین ضرغامی دگفت: ششمین سالانه هنرهای شهری تهران بهارستان 1400 با هدف توسعه هنر شهری با توجه به مقتضیان فضاهای شهری، ایجاد فضای تعاملی با آثار خلاقانه شهری و همچنین تقویت تعاملات شهفرایندان و هنرمندان و بسترسازی به روز آفرینش های هنری، همزمان با نوروز باستانی برگزار شد که این رویداد هنری در چهار رویکرد کلی فرهنگی، سمبلیک، مفهومی و زیست محیطی اجرا شد و هنرمندان در این رویداد به احیای ارزش های هنر سنتی و گرایشات نوین در عصر حاضر، توجه داشتند که با استقبال شهفرایندان تهرانی روبرو شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بهارستان 1400 تا به امروز توانسته نظر مثبت بسیاری از شهفرایندان را به خود جلب کند، جامعه هنری کشور به ویژه هنرمندان تجسمی، موسیقی، سینما، تئاتر و ادبیات با استقبال از این طرح پیشنهادهای مختلفی در خصوص استمرار این رویداد هنری و حتی برگزاری فصلی این رویداد مطرح کرده اند تا با ویژگی هر فصل هنرهای شهری متناسب با آن بتواند فضای شهری را تغییر دهد. ما نیز در سازمان زیباسازی شهر تهران با احترام به نظرات جامعه هنری تلاش خواهیم کرد در سال پیش رو این فرایند را ادامه دهیم.

ضرغامی فرا رسیدن فصل بهار و ایام عید نوروز را فرصت و فضایی مناسب به منظور حضور و مشارکت هنرمندان در فضاسازی خلاقانه محیط شهری از طریق آفرینش هنری دانست و درباره اهداف این رویداد هنری گفت: همگامی هنرمندان با شهفرایندان در پیشواز بهار، ایجاد نشاط و پویایی در محیط شهری، امکان بروز و اجرای ایده ها و آثار هنری با شیوه های بیانی مختلف، اجرا و نمایش فرآیند آفرینش های هنری متناسب با محیط شهری و ایجاد فرصت آشنایی شهفرایندان با فرآیند خلق اثر هنری در حین اجرا، از اهداف این سالانه بود که با تلاش هنرمندان بهارستان 1400 محقق شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به انتقادهایی که هنرمندان بهارستان 1400 داشته اند، گفت: در گفت وگو با هنرمندان حاضر در بهارستان 1400 نظرات آنها را شنیدیم و از آنجا که این هنرمندان در فرایند کار که همزمان با روزهای پایانی سال است دچار مشکلاتی شده اند در صدد رفع آن هستیم، هنرمندان این رویداد، بهارستان را یک سالانه هدفمند می دانند و بحث کیفی تر شدن آن را به زمانبندی بیشتر مرتبط می دانند که تلاش خواهیم کرد از سال آینده فراخوان این رویداد را زودتر منتشر تا هنرمندان زمان بیشتری برای ایده پردازی داشته باشند.

ششمین سالانه هنرهای شهری بهارستان به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در بهار سال 1400 در سطح شهر تهران در بخش های مختلفی همچون تخم مرغ های رنگی، دیوارنگاری و هنرهای محیطی اجرا شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1551

به "خبرنگاران پنجمین جشنواره ملی مبلمان شهری فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنجمین جشنواره ملی مبلمان شهری فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید