حفظ شأن ایثارگران سرلوحه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد

به گزارش پیامک خنده، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تأکید بر جدیت و دقت در پیگیری درخواست های ایثارگران گفت: احترام و حفظ شأن ایثارگران باید همواره سرلوحه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

حفظ شأن ایثارگران سرلوحه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رضا ربیعی روز دوشنبه دوم اسفندماه با حضور در موسسه ایثار از فرایند اجرایی کمیسیون پزشکی معین درصد و حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان بازدید و بابیان اینکه حوزه خدمات بهداشت و درمان به عنوان خدمات رسانی مهم و ضروری بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال فعالیت است، گفت: وظیفه اصلی بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با خدمات رسانی درخور شأن به ایثارگران می توانیم به خوبی این وظیفه را انجام دهیم، زیرا حوزه خدمات درمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رضا ربیعی اضافه کرد: وظیفه همه ما در بنیاد و به خصوص در کمیسیون پزشکی کوشش برای احقاق کامل حقوق افراد است و تمام مسائل باید با دقت آنالیز شوند و خوشحالیم که همکاران ما در کمیسیون پزشکی عمدتاً از جامعه معزز ایثارگری و دغدغه مند این جامعه هستند.

ربیعی بابیان اینکه در پی راهکارها و روزنه هایی هستیم که بتوانیم با پتانسیل های موجود، مسائل جامعه ایثارگری را به حداقل برسانیم، اضافه کرد: اجرای عدالت و دقت در آنالیز پفراینده ها در قالب قوانین و دستورالعمل ها در کمیسیون احراز در اولویت اصلی کار ما واقع شده است.

در ادامه معاون بهداشت و درمان بنیاد مرکزی نیز با اشاره به برگزاری این کمیسیون گفت: این کمیسیون با حضور 7 نفر از متخصصین، یک نفر دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری های غیرجنگی به وسیله متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

لازم به ذکر است در این دوره 130 نفر از جانبازان متقاضی معین درصد و حالت اشتغال و حق پرستاری ویزیت شدند که نتایج کمیسیون طی یک ماه آینده به وسیله پیامک به جانبازان شرکت کننده اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1993

به "حفظ شأن ایثارگران سرلوحه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ شأن ایثارگران سرلوحه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید