حضور تیم فوتبال خاتون بم در لیگ برتر با غیبت سه عضو

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/کرمان سرمربی تیم فوتبال خاتون بم گفت: تیم فوتبال بانوان خاتون بم در فصل نو لیگ برتر با سه غایب بزرگ به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

حضور تیم فوتبال خاتون بم در لیگ برتر با غیبت سه عضو

مرضیه جعفری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بانوان پرافتخار بمی که هفت اسم قهرمانی را یدک می کشند حالا با نام خاتون بم در لیگ برتر سال جاری به میدان خواهند رفت تا یکی از مهمترین سال های حضور خود را در لیگ برتر تجربه و ثابت نمایند هزینه در فوتبال بانوان یک سرمایه گذاری بزرگ خواهد بود.

وی از غیبت سه بازیکن تأثیرگذار تیمش در لیگ سال جاری اطلاع داد که قطعاً جای خالی آن ها در این تیم کاملا حس خواهد شد و اضافه کرد: دیگر بازیکنان تیم درصدد آن هستند تا سه جایگزین خوب جای آن ها را پر کند.

جعفری بیان نمود: سرشین کمانگر سال جاری با تیم خاتون بم نخواهد بود تا خلاء این مدافع جنگنده کاملا در خط دفاعی تیمش حس گردد. کویستان خسروی مدافع با اخلاق و با تجربه بمی ها هم دیگر بازیکن غایب در لیگ سال جاری خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم گفت: خبر خشنود نماینده از کویستان این است که این مدافع جسور فوتبال کشورمان صاحب فرزند خواهد شد تا او هم به جمع مادران فوتبالیست بپیوندد و قطعاً با این شرایط غایب بزرگ لیگ خواهد بود و جای خالی این بازیکن حس می گردد.

وی اضافه کرد: فروغ موری مهاجمی که با بدشانسی در این سال ها روبرو شده و در بازی مقابل سپاهان رباط زد پای خود را به تیغ جراحان سپرده تا مهاجم گلزن بمی ها هم یکی از غایبین بزرگ تیم در فصل تازه لیگ برتر بانوان کشورمان باشد.

جعفری گفت: البته با توجه به تمرینات مستمری که موری در حال حاضر انجام می دهد به احتمال زیاد به رقابت ها باز خواهد گشت ولی چند هفته ای را از دست خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1775

به "حضور تیم فوتبال خاتون بم در لیگ برتر با غیبت سه عضو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم فوتبال خاتون بم در لیگ برتر با غیبت سه عضو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید