تور یونان ارزان: تیم عجیب و غریب مربی ایرانی در یونان، بوکسور و بسکتبالیست در زمین فوتبال!

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران ورزشی: الکساندر نوری در تیمی حضور دارد که بیشتر بازیکنان آنها بوکسور هستند.

تور یونان ارزان: تیم عجیب و غریب مربی ایرانی در یونان، بوکسور و بسکتبالیست در زمین فوتبال!

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، الکساندر نوری در تاریخ 20 آگوست 1979 در شهر بوکست هوده واقع در شمال آلمان از پدری که اصالتی رشتی دارد و مادری آلمان چشم به دنیا گشود. او ازدواج نموده و صاحب دو فرزند با نام های مینو و آریان است. او شهروند دو کشور آلمان و ایران به شمار میرود.

نوری پس از جدایی از هرتابرلین در تیمی دیگر حضور نداشت. از او بارها به عنوان گزینه راهنمایی تیم های مطرح ایرانی نام برده می شد. حالا در جدیدترین اتفاق، او به عنوان سرمربی تیم فوتبال کاوالا در لیگ دسته دوم یونان منصوب شده است.

*مسائل عجیب و غریب تیم یونانی

این تیم بدون امتیاز در رده آخر لیگ دسته دوم لیگ یونان قرار گرفته است. فصل گذشته آن ها در لیگ دسته دوم در رده دوم قرار گرفتند؛ اما به علت مسائل اقتصادی شدید نه تنها نتوانستند به لیگ برتر صعود نمایند بلکه حتی در خطر سقوط به دسته سوم نیز قرار گرفتند.

پس از این تهدید، بسیاری از بازیکنان تصمیم به ترک کاوالا گرفتند و با کم شدن دستمزدها، کاوالا توانست مجوز بازی در لیگ دسته دوم را کسب کند. پس از کسب مجوز، پنجره جابجایی در یونان بسته شد و در حال حاضر کاوالا بازیکن حرفه ای در ترکیب اصلی خود ندارد.

*تازه واردهای غیر متخصص

باشگاه کاوالا تصمیم گرفت برای رقابت در لیگ، از بازیکنان تیم پایه و ورزشکاران سایر رشته ها از جمله بازیکنان بسکتبال و کیک بوکسینگ استفاده کند. شرایط ترکیب کاوالا عجیب و غریب است و در بازی قبلی خود هم، فقط با 10 بازیکن به میدان رفتند و یکی از بازیکنان آنها به علت داشتن کلاس مجازی و از راه دور تنها توانست در 20 دقیقه پایانی برای تیم خود به میدان برود!

*اولین تجربه نوری در یونان

این واقعیت که الکس نوری نمی تواند در آنجا معجزه کند در اولین بازی خود در روز شنبه تعیین شد؛ زیرا آنها در مقابل آلموپوس آریدایا، شکست خانگی 6 بر صفر را متحمل شدند.

منبع: رکنا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1921

به "تور یونان ارزان: تیم عجیب و غریب مربی ایرانی در یونان، بوکسور و بسکتبالیست در زمین فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: تیم عجیب و غریب مربی ایرانی در یونان، بوکسور و بسکتبالیست در زمین فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید