توضیحات عسگرپور درباره توقف فراوری هنرپیشه، مذاکرات ادامه دارد

به گزارش پیامک خنده، محمدمهدی عسگرپور در مصاحبه با خبرنگاران درباره توقف فراوری برنامه هنرپیشه که قرار بود از شبکه نسیم روی آنتن برود، اعلام کرد: حدود یک سال است که ما در حال طراحی، برنامه ریزی و پیش فراوری و فراوری این پروژه بودیم اما حدود دو هفته است که فراوری کار متوقف شده است.

توضیحات عسگرپور درباره توقف فراوری هنرپیشه، مذاکرات ادامه دارد

این کارگردان سینما و تلویزیون درباره این پروژه که تیزرهای فراخوان آن نیز از شبکه نسیم پخش شده بود و از سر دریافت فراوری مجدد آن اظهار کرد: فعلا در حال برگزاری جلساتی با مدیران صداوسیما هستیم تا بتوانیم فراوری این پروژه را از سر بگیریم.

عسگرپور درباره دلیل توقف این پروژه عنوان نمود: فعلا نمی توانم دلیل توقف پروژه را اعلام کنم و امیدواریم در جلسات بعدی برای از سرگیری فراوری به نتیجه برسیم.

برنامه هنرپیشه در شبکه نسیم بیشتر از یک ماه است که برای شرکت کنندگان خود فراخوان داده و قرار بود زمستان سال جاری این برنامه روی آنتن برود.

این مجموعه با هدف استعدادیابی در زمینه بازیگری، با حضور استادان سینما و کارشناسان، به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور در حال ساخت بود و همایون اسعدیان نیز به تازگی به جمع کارشناس- داوران این برنامه اضافه شده بود.

بیژن میرباقری پیش از این در گفتگویی تأکید نموده بود که هیچ مبلغی از شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه هنرپیشه گرفته نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 132

به "توضیحات عسگرپور درباره توقف فراوری هنرپیشه، مذاکرات ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات عسگرپور درباره توقف فراوری هنرپیشه، مذاکرات ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید