تفریحات استانبول، تفریحات استانبول برای بچه ها

به گزارش پیامک خنده، تفریحات و اماکن دیدنی استانبول برای بچه ها ، سفر به استانبول با بچه ها

آیا در پی یک سفر عالی برای همه افراد خانواده هستید و از مناسب بودن استانبول ترکیه برای بچه ها خود اطمینان ندارید ؟ مهم نیست که این سفر اول شما با تور استانبول است و یا خیر، شهر زیبای استانبول درست همان مقدار که برای توریستان عظیمسال مجذوب کننده است برای بچه ها هم سفری رویایی محسوب می گردد. چرا استانبول سفری مناسب برای بچه ها است ؟ آب و هوای شهر استانبول نزدیک به آب و هوای شمال کشور عزیزمان است از این رو با آب و هوایی عجیب و غریب رو به رو نخواهید شد که کودک شما را مورد آزار قرار دهد. نکته دیگری که حائز اهمیت است تنوع تفریحات و اماکن دیدنی مخصوص بچه ها در استانبول می باشد. گفتنی است که در این سفر در کنار خنده و ذوق کودکتان، به خودتان هم خوش خواهد گذشت چرا که این تفریحات برای عظیم سالان هم از تفریحات خوب و متفاوت محسوب می گردد.

تفریحات استانبول، تفریحات استانبول برای بچه ها

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

سفر به همراه خانواده باید به گونه ای باشد که به همه افراد خانواده به طور یکسان خوش بگذرد، با توجه به این موضوع چرا به استانبول سفر نکنیم ؟ در ادامه با فهرست اماکن تماشای و سرگرمیات برتر استانبول مخصوص همه افراد خانواده آشنا خواهید شد.

سرگرمی شماره 1 استانبول برای بچه ها : مینیاتُرک استانبول - Miniaturk

موزه مینیاترک یکی از سرگرمیات بسیار عالی استانبول به خصوص برای خانواده هاست. موزه مینیاترک زیباترین آثار ترکیه را به دیدگان بازتماشامایندگان هدیه می نماید. موزه مینیاترک یکی از تماشای ها و جاذبه هاییست که در طول سفر با تور استانبول ترکیه نباید از دست دهید. این موزه دارای بیش از 105 مدل به جای مانده از تاریخ ترکیه است. جالب است بدانید که مینیاترک عظیم ترین پارک مینیاتوری در دنیاست.

ساعات بازدید از موزه مینیاترک استانبول :

همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 به جز روز های چهارشنبه

نشانی موزه مینیاترک استانبول :

Sutluce district, Imrahor Street, Sutluce, İstanbul

چطور به موزه مینیاترک استانبول برسیم ؟

با هر یک از وسایل حمل و نقل زیر می توانید به راحتی به موزه مینیاترک استانبول برسید :

از محله تاکسیم سوار اتوبوس با شماره 54 HT (Hasköy / Taksim)

از محله سیسل و مجیدیه کوی سوار اتوبوس با شماره 54 HŞ (Hasköy / Şişli)

از محله امینونیو سوار اتوبوس با شماره 47, 47 Ç, 47 E

از محله توپکاپی سوار اتوبوس با شماره 41 ST (Seyrantepe / Topkapı)

بعلاوه می تواند با یکی از مینی بوس های محله سریان تپه و یا توپکاپی به راحتی به موزه مینیاترک برسید.

موزه مینیاترک استانبول بر روی نقشه

سرگرمی شماره 2 استانبول برای بچه ها : آکواریوم استانبول - Istanbul Aquarium

نه تنها بچه ها حتی خود شما هم از مقدار این آکواریوم غول پیکیر متحیر خواهید ماند. با بازدید از آکواریم غول پیکر استانبول به دنیای زیر آب سفر کنید و از نزدیک ساهد زندگی ماهی های رنگا رنگ و عظیم و کوچک باشید. آکواریم استانبول یکی از سرگرمیات و اماکن تماشای منحصر به فردیست که در طول سفر با تور استانبول نباید آن را از دست داد. آکواریوم استانبول در فاصله کمی از مرکز شهر قرار گرفته است و به راحتی می توانید از آن بازدید کنید. 2 الی 3 ساعت از زمان سفر را صرف بازدید از آکواریوم استانبول کنید و به کوسه ماهی ها و دیگر ماهی ها غذا دهید و یا با کوسه ها غواصی کنید. ماهی های نقاط مختلف دنیای آبی را ببینید و در راهرو های جنگلی و آیینه ای گم شوید.

خدمات و امکانات آکواریوم استانبول :

مقدار آب آکواریوم استانبول : 7 هزار متر مربع، در مجموع 66 تانک .

یک سفر 1.2 کیلومتری از دریای سیاه به اقیانوس.

دارای سینمای 5 بعدی با تکنولوژی صوتی و تصویری فوق العاده، به همراه فضا سازی باد، مه و باران.

غرفه های سوغاتی استانبول با مساحت 470 متر مربع در آکواریوم استانبول.

دارای 3 کافه تریا در راستا بازدید از آکواریوم استانبول

دارای یک رستورانی با فضای حیرت انگیز

قیمت ورودی آکواریوم استانبول :

قیمت بلیط آکواریوم استانبول برای عظیمسالان حدود 60 TL می باشد.

هزینه غواصی با کوسه ها در آکواریوم فلوریا استانبول به ازای هر فرد 300 لیره می باشد.

نشانی آکواریوم فلوریا استانبول :

استانبول، Yeşilköy Halkalı Cad. No:93، محله شِنلیکوی

تلفن تماس برای رزرو کردن تلفنی : 744 9 444

آکواریوم استانبول بر روی نقشه

چطور به آکواریوم فلوریا استانبول برسیم :

با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی می توانید به آکواریوم فلوریا استانبول برسید، تنها کافیست خط اتوبوس 73F را سوار شده و از میدان تکسیم به فلوریا رفته و در ایستگاه فلوریا پیاده شوید. اگر از قطار برای گشت و گذار استفاده می کنید، از ایستگاه قطار سیرکجی (Sirkeci) در امینونو (Eminonu) به یشیل کوی (Yesilkoy) بروید. در ایستگاه فلوریا پیاده شده تا به آکواریوم استانبول برسید. از همه اینها گذشته ماشین های رایگانی شما را به آکواریوم استانبول هم می رسانند، این ماشین ها در چهار ایستگاه اصلی ، در میان محله سلطان احمد و تکسیم قرار دارند.

سرگرمی شماره 3 استانبول برای بچه ها : پارک شهربازی ویالند استانبول

ویالند یکی از برترین شهربازی های استانبول و البته یکی از برترین سرگرمیات در استانبول می باشد. شهربازی استانبول بسیار عظیم و جالب است. بهشما توصیه می کنیم تا برای بازدید از شهربازی عظیم استانبول از مینبوس های رایگان میدان تاکسیم استفاده نکنید چرا که این مینیبوس ها حدود یک ساعت و یا بیشتر تاخیر دارند و زمان شما را به هدر می دهند. علاوه بر این بهتر است بدانید که بلیط های پارک بر 2 نوع اند، بلیط هایی که باید در صف وسایل بازی بایستید و بلیطی که بدون صف انتظار از وسایل بازی استفاده می کنید.

در شهربازی ویالند چه چیزی در انتظار شماست ؟

شهر باری ویالند شما را به لذت و سرگرمیی هیجان انگیز دعوت می نماید، دستگاه های متنوعی از قبیل : رودخانه دیوانه، کینگ کنگ، تونل سافاری، جت اسکی و صد ها بازی مهیج دیگر است.

خیابان خرید ویالند قسمتی دیگر از جاذبه های این پارک می باشد.

ساعات بازدید از شهربازی ویالند :

ساعات کاری شهربازی ویالند همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر و در روز های آدینه و یکشنبه از ساعت 10 صبح الی 9 شب می باشد.

مرکز خرید ویالند هم همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب مشغول به کار می باشد.

نشانی شهربازی ویالند استانبول :

Yesilpinar district, Girne Street 34065 ; Eyup-Istanbul

شهربازی ویالند استانبول بر روی نقشه

چطور به شهربازی ویالند استانبول برسیم ؟

شهربازی ویالند تنها 15 دقیقه با تاکسیم و 20 دقیقه از محله سلطان مهمد فاصله دارد. شما می توانید به وسیله یکی از ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر به شهربازی ویالند برسید.

سرگرمی شماره 4 استانبول برای بچه ها : پارک کیدزانیا استانبول - KidZania Istanbul

پارک کیدزانیا استانبول مکانی عالی برای بچه هاست، سرگرمیی متفاوت و بسیار دوست داشتنی بریا بچه ها 4 تا 14 ساله. پارک کیدزانیا درواقع یک شهر کامل شبیه سازی شده برای بچه ها می باشد. شهری کوچک که در آن بچه ها شهروندان آن هستند و هر کدام می توانند شغل مورد علاقه آینده خود را بازی نمایند. بیش از 3 ساعت فرزند شما در کیدزانیا مشغول به بازی خواهد شد و شما می توانید با خیالی آسوده به مراکز خرید اطراف سری بزنید.

ساعات کاری کیدزانیا استانبول :

همه روزه از 10 صبح الی 4 بعد از ظهر

نشانی کیدزانیا استانبول ترکیه :

Ankara Devlet Yolu Haydarpasa Yonu 4.km, Cecen Sk. | Uskudar, Akasya Acibadem AVM, Istanbul 34660, Turkey

پارک کیدزانیا استانبول بر روی نقشه

سرگرمی شماره 5 استانبول برای بچه ها : تور بسفر استانبول

تماشای شهر اسرار آمیز استانبول برای هر فردی با هر سنی مجذوب کننده و تجربه ای فرق دارد. با شرکت کردن در تور گردشگری 2 ساعته بسفر ساعات بسیار خوش و خاطره انگیزی را خواهید گذراند. علاوه بر این، قایق سواری در بسفر از دیگر جاذبه هاییست که هر بچه ای مشتاق آن است. می توانید تنا یک سفر کوتاه در اطراف منطقه آسیایی داشته باشید و یا سفر خود را با گشت و گذار در آب های دریای سیاه تمام کنید.

تنگه بسفر بر روی نقشه

سرگرمی شماره 6 استانبول برای بچه ها : سفر به بویوکادا - Buyukada

بویوکادا و یا جزیره عظیم که در اطراف استانبول قرار گرفته است، یکی از جزیره های زیبای ترکیه است که با قایق های مسافربری تنها 2 ساعت از استانبول فاصله دارد. در این جزیره منظره ها تماشای ظبیعی بسیار زیبایی را خواهید دید که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می نماید. اگر همراه با کودک خود به بازدید جزیره زیبای بویوکادا می روید خود را برای دوچرخه سواری، پیاده روی در اطراف جزیره، اسب سواری و انواه سرگرمیات آبی آماده کنید.

بویوکادا استانبول بر روی نقشه

سرگرمی شماره 7 استانبول برای بچه ها : موزه رحیمی کوچ استانبول - Rahmi M Koç Museum

موزه رحیمی کوچ از دیگز جاذبه های مخصوص بچه ها در استانبول است که بچه ها را به خود جذب نموده و محبوبیت بالایی در میان بچه ها دارد. رد این موزه بچه ها می توانند در جایگاه هواپیما بنشیند، سوار زیر دریایی شوند و از انواع ماشین آلات تماشا نمایند. علاونه بر این بعلاوه دو رستوران خوب در محل وجود دارد.

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1692

به "تفریحات استانبول، تفریحات استانبول برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات استانبول، تفریحات استانبول برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید