تفاهم نامه طراحی و ساخت ماژول های الکترونیکی خودرو

به گزارش پیامک خنده، تفاهم نامه همکاری میان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت صنایع الکترونیک شیراز در زمینه طراحی، ساخت، بومی سازی و فراوری قطعات، اجزا و ماژول های الکترونیکی خودرو به امضا رسید.

تفاهم نامه طراحی و ساخت ماژول های الکترونیکی خودرو

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، فرشاد مقیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضای این تفاهم نامه که در محل شرکت صنایع الکترونیک شیراز برگزار گردید، گفت: شرکت صنایع الکترونیک از امکانات و نیرو های متخصص خوبی برای فراوری قطعات با فناوری پیشرفته برخوردار است. وی اضافه کرد: با امضای این تفاهم نامه، بخشی از قطعات الکترونیک محصولات فراوریی ایران خودرو در آینده نزدیک از استان فارس تامین خواهد شد.

مقیمی با اشاره به گذر از پیچ تحریم ها گفت: با همدلی و استفاده از تمام ظرفیت های داخلی، می توان از مسائل پیش رو عبور کرد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه فراوری موتور کم مصرف نیز گفت: اولین نمونه موتور سه سلیندر تا انتها دی ماه سال جاری فراوری می گردد.

در ادامه، محمدمهدی قهرمان ایزدی، مدیر عامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز گفت: در این تفاهم نامه، طراحی، ساخت، بومی سازی و فراوری قطعات، اجزا و ماژول های الکترومکانیکی خودرو دیده شده است.

این تفاهم نامه در قالب کنسرسیوم خودرویی استان فارس شامل صنایع الکترونیک ایران، صنایع مخابرات راه دور، کارخانه مخابراتی ایران، پارک علم و فناوری استان و شرکت دانش بنیان دفاع امضا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1296

به "تفاهم نامه طراحی و ساخت ماژول های الکترونیکی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه طراحی و ساخت ماژول های الکترونیکی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید