تخصیص اعتبار 98 میلیارد تومانی به شهر جدید هشتگرد

به گزارش پیامک خنده، عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از اختصاص 980 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زیرساخت های عمرانی شامل آب، برق، گاز، مخابرات، شبکه فاضلاب و سایر نیازهای این شهر خبر داد.

تخصیص اعتبار 98 میلیارد تومانی به شهر جدید هشتگرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مهدی رضیئی اضافه نمود: مجلس شورای اسلامی طبق بند ب تبصره هشت قانون بودجه سال 99 به شرکت های عمران شهرهای جدید کشور اجازه داده تا از منابع خود شامل تهاتر زمین، تسهیلات بانکی و فروش عرصه برای تکمیل زیرساخت ها، پروژه های زیربنایی، روبنایی و ابنیه واحدهای باقی مانده مسکن مهر اعتبار تامین کنند.

وی ادامه داد : از مجموع 980 میلیاردریال، 250 میلیارد ریال برای تامین برق، 510 میلیارد ریال برای آبرسانی و 220 میلیارد ریال برای سایر خدمات توسط شرکت عمران شهر جدید میلیارد ریال هزینه می شود.

رضیئی گفت: طی نشستی که با مدیران عامل شرکت های توزیع برق و آبفای استان البرز مقرر شد از محل فروش اراضی به وزارت نیرو کمک شود تا آب و برق پروژه های شهری از جمله مسکن مهر شهر جدید هشتگرد هر چه سریع تر تکمیل و دراختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه های مسکن مهر بیان داشت: شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برای اتمام این پروژه ها تاجایی که امکانات داشته باشد، کوتاهی نمی کند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد گفت: با توجه به اینکه اداره آبفای این شهر برای تکمیل نیم مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر و مخزن تصفیه آب در فاز 7 به اعتباری بالغ بر 510 میلیارد ریال نیاز دارد این اعتبار توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تامین شده است.

وی در پایان با اشاره به سیاستهای وزارت راه و شهرسازی مبنی بر استفاده از تمام امکانات و منابع در شهرهای جدید برای ساخت و تکمیل زیرساخت های مسکن مهر از افتتاح سه هزار و 312 واحدمسکن مهر در شهرجدید هشتگرد تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

شهرجدید هشتگرد استان البرز با جمعیتی حدود 70 هزار نفر با تکمیل و واگذاری بیش از 50 هزار مسکن مهر و طرح ملی مسکن جمعیت آن در سال های آینده به مرز 500 هزار نفر می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1100

به "تخصیص اعتبار 98 میلیارد تومانی به شهر جدید هشتگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار 98 میلیارد تومانی به شهر جدید هشتگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید