تایپ به وسیله دوربین سلفی، ویژگی جدید گوشی های آینده سامسونگ

به گزارش پیامک خنده، مدیران سامسونگ به تازگی در خصوص ویژگی SelfieType، قابلیتی به کاربر اجازه تایپ به وسیله دوربین سلفی را می دهد،صحبت نموده اند.

تایپ به وسیله دوربین سلفی، ویژگی جدید گوشی های آینده سامسونگ

به گزارش خبرنگار ، سامسونگ سال 2020 را با یک اتفاق بزرگ آغاز و از گلکسی s10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت رونمایی کرد. همچنین این شرکت تائید کرد که پرچمدار جدید آن یعنی گلکسی S11 در تاریخ 11 فوریه رونمایی می گردد. این ها تنها اخبار هفته اول سال 2020 از سامسونگ هستند، اما می دانیم که همه چیز تازه آغاز شده است.

سامسونگ به تازگی به یک ویژگی جدید برای دستگاه های خود اشاره نموده است که ممکن است خیلی زود تجاری گردد، این قابلیت جدید که SelfieType نامگذاری شده، قرار است به زودی در CES 2020 رونمایی گردد. قابلیت سامسونگ به شما این امکان را می دهد که با یاری دوربین جلویی گوشی خود تایپ کنید. سامسونگ در نظر دارد تقریباً مانند کیبورد لیزری که مدتی پیش معرفی گردید، انگشتان کاربر در حالی که روی یک سطح صاف تایپ می نماید به طور هوشمندانه مشاهده و ورودی متناسب با آن را تفسیر کند.

سامسونگ می گوید این ویژگی از تصویر ورودی خام که از دوربین سلفی وارد می گردد استفاده نموده و با یاری هوش مصنوعی جابجایی موقعیت دقیق انگشتان را حدس می زند و اینگونه مراحل تایپ بدون احتیاج به دکمه های فیزیکی انجام می گردد. همانطور که در پست وبلاگ کاربران سامسونگ در خصوص جزئیات آن معین شده است، این ویژگی در حال حاضر فقط از انگلیسی پشتیبانی می نماید، اما اگر SelfieType به گوشی های هوشمند برسد احتمالاً در آینده زبان های بیشتری به آن اضافه می شوند.

یکی از نقاط ضعف این فناوری این واقعیت است که آن را فقط کاربران با تجربه ای که به نگاه کردن به صفحه کلید برای تایپ کردن احتیاجی ندارند، می توانند استفاده نمایند. اگر در حین تایپ کردن روی صفحه کلید واقعی یا مجازی دچار مشکل باشید، SelfieType مطمئناً ویژگی خاصی نخواهد بود که بخواهید از آن بهره ببرید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 693

به "تایپ به وسیله دوربین سلفی، ویژگی جدید گوشی های آینده سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایپ به وسیله دوربین سلفی، ویژگی جدید گوشی های آینده سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید