تاخیری در پرداخت وام ویژه دکتری دانشگاه امیرکبیر نداریم ، تعداد متقاضیان محدود است

به گزارش پیامک خنده، معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: وام ویژه دکترا دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تا به امروز پرداخت شده و تاخیری در پرداخت این وام ها نداریم.

تاخیری در پرداخت وام ویژه دکتری دانشگاه امیرکبیر نداریم ، تعداد متقاضیان محدود است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

سیاوش خرسندی، معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد شرایط پرداخت وام دکتری به دانشجویان این دانشگاه گفت: وام دکترا دانشگاه امیرکبیر اضافه بودجه دارد و تا به امروز نیز 60 درصد آن استفاده شده است و 40 درصد بودجه آن باقی مانده است بنابراین ما در دانشگاه امیرکبیر مسئله ای برای پرداخت وام ویژه دکتری نداریم. مشکل ما این است که متقاضی این وام ها کم است.

وی اضافه کرد:اکثریت دانشجویان امیرکبیر به خاطر اشتغال به کار شرایط دریافت وام را ندارند و صندوق رفاه دانشجویان نیز دانشجویانی که مشغول به کارهستند به آن ها وام پرداخت نمی کند.

خرسندی یادآورشد: تا به امروز هرتقاضایی که برای دریافت وام ویژه دکترا داشتیم که شرایط دریافت آن را دانشجو داشته پرداخت شده و تاخیر در پرداخت این وام نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1215

به "تاخیری در پرداخت وام ویژه دکتری دانشگاه امیرکبیر نداریم ، تعداد متقاضیان محدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیری در پرداخت وام ویژه دکتری دانشگاه امیرکبیر نداریم ، تعداد متقاضیان محدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید