بی خود و بی جهت در بازار ، زندگینامه وودی آلن خاتمه منتشر شد

به گزارش پیامک خنده، دو هفته پس از کنار کشیدن بنگاه نشر اشت از انتشار زندگینامه وودی آلن، بی خود و بی جهت با یک ناشر تازه روانه بازار شد.

بی خود و بی جهت در بازار ، زندگینامه وودی آلن خاتمه منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، در شرایطی که کارکنان انتشارات اشت اعتراض خود را به گذشته پرابهام فیلمساز نامدار نیویورکی با بیرون رفتن از ساختمان و حضور در خیابان نشان داده بودند، کمتر کسی تصور می کرد ناشری دیگر در آمریکا بخواهد برای انتشار کتاب زندگینامه و خاطره های او پیشقدم شود.

اما مدیران آرکید پابلیشینگ حق انتشار دنیای بی خود و بی جهت را از آن خود کردند و کتاب را دوشنبه در آمریکا به بازار فرستادند. این کتاب 400 صفحه ای به بخش های نادیده زندگی آلن می پردازد که در 84 سالگی پرحاشیه ترین روزهای عمر خود را می گذراند. او بارها به بدرفتاری جنسی با دخترخوانده خود متهم شده و هر بار این اتهام ها را رد کرده است،

آلن در بی خود و بی جهت از کودکی خود تا روزهای حضور در دنیای سینما و تئاتر و تلویزیون و استندآپ کمدی را روایت کرده است. در شرایطی که به دلیل شیوع کرونا در دنیا بسیاری از برنامه های فرهنگی و سینمایی لغو شده، انتظار می رود انتشار کتاب فیلمساز برنده اسکار با استقبال مردم روبرو شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 847

به "بی خود و بی جهت در بازار ، زندگینامه وودی آلن خاتمه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی خود و بی جهت در بازار ، زندگینامه وودی آلن خاتمه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید