بوکوحرام مسئولیت پرتلفات ترین حمله به نظامیان نیجر را پذیرفت

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، بوکو حرام با برعهه دریافت مسئولیت این حمله، ادعا می نماید که در حمله این ارودگاه حداقل 100 نظامی را کشته است و بسیاری نیز زخمی شده اند.

بوکوحرام مسئولیت پرتلفات ترین حمله به نظامیان نیجر را پذیرفت

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

یک منبع امنیتی در نیجر در مورد این حمله که روز سه شنبه اجرا شده به خبرگزاری فرانسه گفت: تروریست ها با خمپاره و آتش توپخانه به این اردوگاه حمله نموده اند.

به گفته این منبع امنیتی انفجارهای اجرا شده در زاغه های مهمات و انبارهای ذخیره سوخت اردوگاه سبب شده تا شمار زیادی از نظامیان در جریان این حملات که به گروه های افراطی نسبت داده می گردد، کشته شوند.

حمله روز سه شنبه از سال 2015 میلادی، زمان شروع حملات نیروهای جهادی در این کشور، تاکنون پرتلفات ترین حمله به نظامیان ارتش نیجر است.

محمدو ایسوفو، رئیس جمهوری نیجر که فرماندهی عالی ارتش را در اختیار دارد پس از انجام این حملات سفر به خود به مصر، محل برپایی کنفرانس با موضوع صلح پایدار، امنیت و توسعه در آفریقا را نیمه تمام گذاشت و به نیامی، پایتخت این کشور بازگشت.

شورای وزیران نیجر روز سه شنبه شرایط فوق العاده در بسیاری از بخش های این کشور را که از سال 2017 به منظور مقابله با حملات نیروهای جهادی وضع شد به مدت سه ماه دیگر تمدید نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 615

به "بوکوحرام مسئولیت پرتلفات ترین حمله به نظامیان نیجر را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکوحرام مسئولیت پرتلفات ترین حمله به نظامیان نیجر را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید