بهمن عسگری به مبارزه پایانی راه یافت، رزیتا علیپور روی نوار پیروزی

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این مسابقات که به میزبانی اسپانیا در مادرید جریان دارد، بهمن عسگری اولین کاراته کای ایران بود که امروز چهارشنبه 16 آبان ماه در روز دوم به روی تاتامی رفت. وی در وزن 75- کیلوگرم دور نخست ویلیام انگمن از سوئد را 3 بر یک شکست داد و در ادامه برابر لی فالی از پین صاحب برتری 8 بر صفر شد.

بهمن عسگری به مبارزه پایانی راه یافت، رزیتا علیپور روی نوار پیروزی

عسگری در سومین مبارزه خود 2بر یک از سد یرمک آینازورف قهرمان آسیا از قزاقستان عبودر کرد و با پیروزی 3 بر یک برابر عبدالرحمان سنه از سنگال به یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. دارنده نشان طلای بازیهای آسیایی در این مرحله به دیدار کن نیشی مورا از ژاپن رفت و در حالی که یک پیروزی و یک شکست را برابر او در لیگ های جهانی تجربه نموده بود، در خاتمه این مبارزه حساس با رای داوران برنده و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این عضوی تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی به دیدار بسلان میزوف از روسیه رفت و با برتری 2 بر صفر راهی مبارزه خاتمهی شد تا عصر شنبه برای کسب مدال طلا به روی تاتامی برود.

رزیتا علیپور نماینده جودو ایران در وزن 61- کیلوگرم کار خود را با برتری 6 بر یک مقابل فریدا آبیوآ از آذربایجان شروع کرد و در ادامه 3 بر یک نلی دی وس از بلژیک، 2 بر یک بارنو میرزایوا از ازبکستان و یک بر صفر آنجلا زاگومی از دانمارک را شکست داد.

در ادامه مسابقات امروز سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم فاطمه چالاکی در وزن 55- کیلوگرم، ، امیرمهدیزاده در وزن 60- کیلوگرم و هامون درفشی پور در وزن 67- کیلوگرم به روی تاتامی می روند.

سه شنبه 15 آبان ماه در روز نخست این مسابقات سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم به دیدار نهایی راه یافت. ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم راهی مبارزه رده بندی شد. حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی هم از دور مسابقات کنار رفتند.

این دوره از مسابقات سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده وتا عصر یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 87

به "بهمن عسگری به مبارزه پایانی راه یافت، رزیتا علیپور روی نوار پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمن عسگری به مبارزه پایانی راه یافت، رزیتا علیپور روی نوار پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید