بهترین خودرو های برقی در سال 2020

به گزارش پیامک خنده، افزایش روزافزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو های پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر دنیا به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و فراوری خودرو هایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی نمایند.

بهترین خودرو های برقی در سال 2020

به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو فهرستی از بهترین خودرو های برقی در سال 2020 میلادی را برای علاقمندان منتشر نموده اند.

با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال از خودرو های برقی و الکتریکی بسیاری از شرکت های خودروسازی در دنیا تصمیم گرفته اند که به فراوری و توسعه خودرو های پاک و دوست دار محیط زیست بپردازند و بدین ترتیب نظر و رضایت خیل عظیمی از مشتریان خود را در بازار های دنیای جلب نمایند.

حالا بر اساس گزارشی که در وب سایت carmagazine آمده است، به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودروسازی با آنالیز امکانات، قابلیت ها و ویژگی های موجود در خودرو های برقی و الکتریکی در بازار های دنیای در سال 2020 میلادی فهرست زیر را برای علاقمندان و مشتریان اینگونه خودرو ها منتشر و ارائه نموده اند:

تسلا مدل 3 (Tesla Model 3)

ام جی زد اس ای وی (MG ZS EV)

آئودی ای ترون (Audi e-Tron)

مرسدس بنز ای کیو سی (Mercedes-Benz EQC)

جگووار آی پیس (Jaguar I-Pace)

نیسان لیف (Nissan Leaf)

هیوندای کونا الکتریکی (Hyundai Kona Electric)

هیوندای آیونیک الکتریکی (Hyundai Ioniq Electric)

تسلا مدل ایکس (Tesla Model X)

تسلا مدل اس (Tesla Model S)

فولکس واگن ای گلف (VW e-Golf)

کیا ای نیرو (Kia E-Niro)

هوندای ای (Honda e)

بی ام و آی3 (BMW i3)

رنو زوئی (Renault Zoe)

اسمارت فورتو الکتریکی درایو (Smart Fortwo Electric Drive)

فولکس واگن ای آپ (VW e-Up)

افزایش روزافزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو های پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر دنیا به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و فراوری خودرو هایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی نمایند. بدین ترتیب شرکت های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودرو های برقی و الکتریکی و هیبریدی حرکت نمایند تا در سال های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

بسیاری از کشور های دنیا قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گاز های گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودرو های تمام الکتریکی و برقی را به فراوری انبوه برسانند؛ بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در دنیا عزم خود را برای فراوری انبوه خودرو های برقی جزم نموده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی نموده اند.

افزایش روزافزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو های پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر دنیا به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و فراوری خودرو هایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی نمایند.

دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، فراوری و فروش خودرو های بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتاً تا دهه 2040 میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام نمایند.

منبع: فرادید
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 854

به "بهترین خودرو های برقی در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خودرو های برقی در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید