با کیفیت ترین خودروی ایرانی را بشناسید ، جدول کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید

به گزارش پیامک خنده، باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی کدام اند؟ در ادامه جدیدترین رتبه بندی محصولات داخلی در شهریور ماه امسال را آنالیز می کنیم.

با کیفیت ترین خودروی ایرانی را بشناسید ، جدول کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از گجت نیوز، یکی از مهم ترین دغدغه های مردم و شاید خودروسازان، سطح کیفی خودروهای ملی است. افزایش سطح کیفی و به تبع آن سطح کمی محصولات داخلی یکی از چالش های جدی و مهم خودروسازان داخلی است و شرکت هایی نظیر ایران خودرو و سایپا ادعا می نمایند برنامه های تحولی جامعی در بلندمدت برای رشد سطح کیفی محصولات خود تدارک دیده اند.

حقیقت این است که در حال حاضر تقاضای بازار برای خرید خودرو بالاست و عرضه محصولات هم با شیب ملایمی رو به رشد محسوب می گردد؛ اما کیفیت چیزی است که نمی توان گفت خودروهای ملی دارند! در این مطلب قصد داریم فهرستی از خودروهای بی کیفیت و با کیفیت داخلی را معرفی کنیم.

بر اساس ارزشیابی ها و نظام رتبه بندی که بر فهرست بالا حاکم بوده، خودروی تیگو 7 از شرکت مدیران خودرو با کسب 22.5 امتیاز منفی صدر جدول و جزو محصولات با کیفیت قرار گرفته است. پس از این خودروی کراس اوور، دو محصول از شرکت بهمن موتور با نام دیگنیتی و فیدلیتی در رده های بعدی قرار می گیرند.

از دیگر خودروهایی که با کیفیت محسوب می شوند می توان به هایما اس 7 اتوماتیک، جک اس 5، هایما اس 5، آریزو 5، جک اس 3، ام وی ام ایکس 33 اس و یوآز پاتریوت اشاره نمود. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که تمامی محصولات مذکور مونتاژ شرکت های خصوصی و بعضی مونتاژ شرکت های دولتی هستند.

تنها خودروی فراوری ملی که جزو محصولات با کیفیت محسوب می گردد، دنا پلاس توربو اتوماتیک از ایران خودرو است. بعلاوه دنا پلاس و تارا اتوماتیک به ترتیب در رتبه های سیزدهم و چهاردهم قرار می گیرند. می توانید در فهرست مذکور فهرست تمامی خودروهای با کیفیت و بی کیفیت داخلی را ببینید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2095

به "با کیفیت ترین خودروی ایرانی را بشناسید ، جدول کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با کیفیت ترین خودروی ایرانی را بشناسید ، جدول کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کیفیت ترین خودروی ایرانی را بشناسید ، جدول کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید