باند سارقین حمید پلنگ در شیراز متلاشی شد

به گزارش پیامک خنده، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با متلاشی شدن یک گروه سرقت معروف به حمید پلنگ، سارقان دستگیر و روانه زندان شدند.

باند سارقین حمید پلنگ در شیراز متلاشی شد

به گزارش مهر، سرهنگ کاووس حبیبی اضافه کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو های پراید مدل پایین در شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری دزد یا دزدان در دستور کار پلیس تخصصی آگاهی فارس نهاده شد.

حبیبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و با استفاده از سرنخ های برجای مانده در صحنه سرقت، آگاه شدند که دزدان پس از سرقت، لوازم و قطعات خودرو های پراید را جدا نموده و خودرو را در خیابان های خلوت و تاریک رها می نمایند.

او خاطر نشان کرد: کارآگاهان با استفاده از امکانات نوین و خاص پلیسی پیروز شدند اعضای باند 3 نفره دزدان حرفه ای معروف به حمید پلنگ را شناسایی نموده و همگی را در یک عملیات ضربتی و در مخفیگاهشان، در یکی از محله های شیراز دستگیر نمایند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس، اضافه کرد: این دزدان حرفه ای در بازپرسی فنی و تخصصی و روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس، به 33 فقره سرقت خودرو و فروش قطعات آن اقرار کردند.

او با اشاره به اینکه مأموران پیروز شدند 4 مالخر را نیز دستگیر نمایند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه مال خران، 39 عدد ضبط، 22 حلقه لاستیک، 16 عدد باند، 20 عدد رینگ، 3 عدد کپسول گاز و 5 عدد باطری مسروقه کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه را 500 میلیون ریال برآورد نموده اند، گفت: همه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1333

به "باند سارقین حمید پلنگ در شیراز متلاشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند سارقین حمید پلنگ در شیراز متلاشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید