بازی خوب تیم فوتبال تراکتور مقابل مس کرمان

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی عصر امروز چهارشنبه بعد از پیروزی تیمش برابر مس کرمان در رقابت های جام حذفی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و پیروز شدیم تیم خوب مس را شکست دهیم.

بازی خوب تیم فوتبال تراکتور مقابل مس کرمان

جهت دریافت مشاوره خدمات دستگاه چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه از این بازی سخت پیروز خارج شدیم، اضافه کرد: ما در 20 دقیقه اول شرایط لازم را نداشتیم و به خودمان آمدیم و توانستیم در نیمه اول بازی را تمام کنیم.

الهامی در مورد تیم مس گفت: این تیم قابل احترام بود که صندلی خیلی خوبی در لیگ دسته اول دارد. آنها بازیکنان در حد لیگ برتر داشتند و خوب کار کردند. تیم مس دفاع خوبی دارد و مجتبی حسینی تیم خوبی را درست نموده و امیدوارم به لیگ برتر صعود نمایند. از بازی خوب مس کرمان نباید گذشت و این تیم شکل دفاعی خوبی داشت.

وی با بیان اینکه تیمش در 20 دقیقه اول شرایط لازم را نداشت، ابراز داشت: بازیکنانم در ادامه توانستند به بازی برگردند و در نیمه اول پیروز شدیم کار را تمام کنیم.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه کوشش کردیم در نیمه دوم هم گل های بیشتری بزنیم، گفت: اما این اتفاق نیفتاد. زمین جای مانور نداشت. از مسئولانی که چمن را آماده کردند تشکر می کنم، اما این زمین جوابگوی نوع فوتبالی که بازی می کنیم، نیست.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به چمن استادیوم یادگار امام تبریز گفت: حدود دو هفته تا بازی بعدی فاصله داریم و از مسئولان می خواهیم به ما یاری نمایند تا کیفیت زمین بازی افزایش پیدا کند.

وی گفت: دوست داریم مرحله به مرحله پیش برویم تا در نهایت بتوانیم به مقام قهرمانی جام حذفی برسیم.

الهامی سپس در مورد گلی که تیمش دریافت کرد اضافه کرد: از اینکه گل می خوریم ناراحت هستم، وقتی با تعداد زیادی حمله می کنیم شرایط این گونه می گردد. سعی می کنم فیلم بازی را ببینم و مشکل گل خوردن تیم را حل کنم ولی فوتبال همین است.

وی در مورد پرگل بودن بازی های تراکتور نیز گفت: من این نوع فوتبال را دوست دارم و علاقه دارم که با سبک هجومی تیمم را جلو ببرم. در تیم من مهم نیست چه کسی گل می زند، مهم این است که گل می زنیم.

در جریان مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی، دو تیم تراکتور و مس کرمان به مصاف هم رفتند این بازی با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان ساکت الهامی به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 736

به "بازی خوب تیم فوتبال تراکتور مقابل مس کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی خوب تیم فوتبال تراکتور مقابل مس کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید