بارش برف و احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس

به گزارش پیامک خنده، منصور رحمانیان در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: از اوایل روز گذشته (آدینه) شاهد ورود امواج ناپایدار به استان بودیم، این امواج تا فردا (یکشنبه) شرایط جوی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بارش برف و احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به بارش پراکنده برف و باران در استان به ویژه در ارتفاعات، گفت: در حال حاضر کمینه دمای هوای شهرستان کرج یک درجه سانتی گراداست.

هوای بعضی شهرستان ها ناسالم است

وی در ادامه به وضعیت کیفی هوای استان نیز اشاره نمود و گفت: متأسفانه هوای شهرستان های کرج، هشتگرد، اشتهارد، فردیس و نظرآباد برای گروه های حساس در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

رحمانیان با اشاره به بارش برف و وقوع یخبندان در شهرستان طالقان، گفت: در حال حاضر کمینه دمای هوای این شهرستان منفی 4 درجه سانتی گراداست.

مدیرکل هواشناسی استان البرز برای شهرستان های طالقان، هشتگرد، اشتهارد، فردیس و نظرآباد بارش برف و باران را پیش بینی کرد و گفت: کمینه دمای هوای حال حاضر منطقه دیزین منفی 6 درجه سانتی گراداست.

دمای دیزین فردا به منفی 9 درجه می رسد

رحمانیان با تأکید بر اینکه کمینه دمای هوای دیزین فردا به منفی 9 درجه سانتی گراد خواهد رسید، گفت: در این منطقه بارش برف و یخبندان پیش بینی می گردد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز در بخش دیگری به وضعیت جوی محور کرج - چالوس اشاره نمود و گفت: آسمان در این محور نیمه ابری و مه آلود است، در بعضی ساعات بارش برف و یخبندان پیش بینی می گردد، همچنین احتمال ریزش سنگ و بهمن نیز دور از انتظار نیست.

وی بیشینه سرعت باد در این محور کوهستانی و برف گیر را 30 کیلومتر بر ساعت بیان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 145

به "بارش برف و احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید