اپل ابتدا آیپدی با دو پورت طراحی نموده بوده است!

به گزارش پیامک خنده، به تازگی عکس هایی از نمونه اولیه نسل اول آیپد منتشر شده است که نشان می دهد اپل قصد داشته در اولین آیپد از دو پورت برای افزایش قابلیت های اتصال این دستگاه استفاده کند.

اپل ابتدا آیپدی با دو پورت طراحی نموده بوده است!

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

برای اطلاع باید بگوییم که این تصاویر جدید توسط یکی از جمع نمایندگان محصولات اپل به نام Giulio Zompetti در توییتر منتشر شده است. منتشر شدن این تصاویر جدید ادعا های مطرح شده قبلی مبنی بر اینکه اپل قصد داشته در نسل اول آیپد از دو پورت اتصال 30 پین استفاده کند را تقویت می نماید.

ادعا های مطرح شده نشان می دادند که اپل قصد داشته علاوه بر استفاده از یک پورت در زیر دکمه هوم، از یک پورت دیگری هم در لبه سمت چپ این آیپد استفاده کند.

Zompetti درباره عکس های منتشر شده می گوید که اپل در ابتدا قصد داشته از یک سیستم دارای دو پورت در نسل اولیه آیپد استفاده کند. به احتمال زیاد عملکرد این پورت 30 پین اضافه همانند کانکتور هوشمندی است که اپل هم اکنون از آن در نسل اول و دوم آیپد پرو، نسل سوم آیپد ایر و نسل هفتم و نسل هشتم آیپد استفاده می نماید.

در نتیجه می توان گفت که به احتمال زیاد کاربران می توانستند با استفاده از این پورت دوم لوازم جانبی مانند کیبورد های هوشمند یا داکت های شارژر را در حالت افقی به آیپد متصل نمایند. گویا این نوع آیپد از شارژ شدن هم زمان توسط دو شارژر هم پشتیبانی می نموده است.

علاوه بر استفاده از این پورت دوم برای متصل کردن لوازم جانبی مانند کیبورد، گویا کاربران می توانستند که از این پورت دوم برای اتصال لوازم جانبی مختلفی مانند حافظه های خارجی و کارت خوان های SD به وسیله دانگل پشتیبانی نماینده از پورت 30 پین استفاده نمایند تا دیگر لازم نباشد برای انجام این کار آداپتور های دارای پورت های متعدد را تهیه و تنها به یک پورت متصل نمایند.

  • آیپد پرو جدید با پورت تاندربولت و نمایشگر mini-LED به زودی معرفی می گردد

البته باید بگوییم که در گذشته هم چندین بار تصاویر مختلفی از آیپد دارای دو پورت منتشر شده اند. برخی از این تصاویر منتشر شده حتی قسمت های داخلی این آیپد دارای دو پورت را نشان می دادند. حتی اپل در گذشته هم پتنت هایی را درباره دستگاه های دارای دو پورت به ثبت رسانده است.

به نظر می رسد که در نهایت اپل تصمیم گرفته است تا استفاده از دو پورت را در مرحله مربوط به تأیید طراحی ظاهری آیپد کنار بگذارد. با وجود اینکه اپل تا به امروز 22 آیپد مختلف و در 6 اندازه مختلف نمایشگر عرضه نموده است، اما تمامی این آیپد ها تنها دارای یک پورت برای شاژر شدن و انتقال اطلاعات بوده اند.

باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از کاربران حرفه ای آیپد امیدوارند که تبلت های فراوری شده دارای پورت های مختلفی باشند تا بتوان از این دستگاه به شکل بهتری در انجام کار هایشان استفاده نمایند. مطرح شدن این موضوع درباره آیپد دارای دو پورت و تصاویر منتشر شده از این جهت جذاب هستند که اپل قبل از عرضه آیپد پرو و حتی قبل از استفاده از پورت USB-C در این آیپد، موضوع استفاده از پورت های متعدد در آیپد را در نظر داشته است.

حتی ممکن است که برخی از کاربران عقیده داشته باشند که منتشر شدن عکس های بالا نشان می دهد که اپل در همان ابتدا هم به آیپد به چشم دستگاهی برای خلق محتوا و افزایش بهره وری نگاه می نموده است، حتی در زمانی که آیپد قادر به انجام کار هایی مانند انجام چندین کار با یکدیگر، اپ Files و پشتیبانی از موس نبوده است.

  • کد مخفی در iOS 14.5 بتا تراشه قدرتمند و کم مصرف آیپد پروی بعدی را لو داد

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1491

به "اپل ابتدا آیپدی با دو پورت طراحی نموده بوده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ابتدا آیپدی با دو پورت طراحی نموده بوده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید