انتظار از هافبک دفاعی تیم ملی بیشتر شده، شناختی از هنگ کنگ نداریم

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین صبح سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر فکر می کنم از امروز تمرینات کامل تری را داشته باشیم چونکه تمام بازیکنان آمده اند تا بتوانیم بازی خوبی برابر هنگ کنگ انجام دهیم.

انتظار از هافبک دفاعی تیم ملی بیشتر شده، شناختی از هنگ کنگ نداریم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با هنگ کنگ اضافه کرد: هنوز شناخت کافی نسبت به هنگ کنگ نداریم. چون تیم کامل نشده بود و شناخت کاملی هم از حریف نداریم. فکر کنم رفته رفته با نزدیک شدن به زمان بازی، آنالیز این تیم هم انجام خواهد شد تا با امادگی کامل به میدان برویم.

وی درباره شروع مسابقات مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 آسیا شرح داد: بازی اول در هر مسابقاتی بسیار اهمیت دارد. استارت این بازی را باید محکم بزنیم تا بتوانیم با قدرت ادامه دهیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی به عضویت باشگاه یوپن بلژیک در آمده است در خصوص نحوه بازی تیم ملی و تمایل مارک ویلموتس به برگزاری بازی تهاجمی اضافه کرد: انتظارات از تیم ملی بالاست . همه دوست دارند تیم فقط حمله کند. انتظار سرمربی تیم ملی هم همین است. کادر فنی شرح وظایفی که به بازیکنان می دهد به همین شکل است. وقتی تیم حمله می کند انتظار از هافبک دفاعی بیشتر است و این مسئولیت هم زیاد شده است. چون وقتی تیم حمله می کند باید حواسمان بیشتر به سازمان دفاعی تیم ملی باشد و منسجم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 312

به "انتظار از هافبک دفاعی تیم ملی بیشتر شده، شناختی از هنگ کنگ نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار از هافبک دفاعی تیم ملی بیشتر شده، شناختی از هنگ کنگ نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید