امامعلی: در 2 هفته اول افسرده شده بودم، گل هایم را به فرکی تقدیم می کنم

به گزارش پیامک خنده، فراز امامعلی، مهاجم تیم فوتبال پیکان اعلام نمود گل هایی را که در بازی با ماشین سازی زد، به حسین فرکی تقدیم می نماید.

امامعلی: در 2 هفته اول افسرده شده بودم، گل هایم را به فرکی تقدیم می کنم

فراز امامعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی گفت: ما بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و از لحاظ فنی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. کاش این بازی پخش زنده می شد تا همه نمایش خوب تیم ما را می دیدند. واقعیت این است که تصور نمی کردیم شش گل به ماشین سازی بزنیم، اما فوتبال همین است. یک روز ممکن است موقعیت ها تبدیل به گل شوند و یک روز هم موقعیت ها از دست می روند. خوشحالم که در این بازی اولین برد فصل را به دست آوردیم.

وی با اشاره به دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تأکید کرد: از این بابت خیلی خوشحالم. من در دو هفته اول محروم بودم و ناراحت شدم که نتوانستم به تیمم یاری کنم. آنقدر روی من فشار بود که افسرده شده بودم، اما خدا را شکر می کنم که در این بازی دو گل زدم. تمام بازیکنان کوشش کردند تا به خاطر حسین فرکی که خیلی برای ما زحمت می کشد، این بازی را ببریم و من هم گل هایم را به سرمربی تیم تقدیم می کنم.

امامعلی درباره هدف پیکان در فصل جاری توضیح داد: ما بازی به بازی جلو می رویم و نمی توانم از حالا پیش بینی خاصی در خصوص آینده داشته باشم. فقط این را بگویم که پیکان باید در این فصل تفاوت خاصی با سال های گذشته داشته باشد. فکر می کنم وقتش رسیده است که سال جاری عملکردی متفاوت تر از سال های گذشته داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 394

به "امامعلی: در 2 هفته اول افسرده شده بودم، گل هایم را به فرکی تقدیم می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامعلی: در 2 هفته اول افسرده شده بودم، گل هایم را به فرکی تقدیم می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید