افتتاح 2 هتل در شاهرود و مهدیشهر

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر دو هتل در استان سمنان افتتاح و یک مجتمع خدماتی بین راهی کلنگ زنی می گردد.

افتتاح 2 هتل در شاهرود و مهدیشهر

به گزارش خبرنگاران، حسین خواجه بیدختی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اضافه نمود: همزمان با دهه مبارک فجر هتل رویال در شاهرود و هتل پاسارگاد در مهدیشهر افتتاح می شوند.

وی توضیح داد: کار ساخت هتل رویال از سال 1390 شروع شده و برای ساخت این هتل 26 میلیارد ریال هزینه شده است.

خواجه بیدختی با بیان اینکه ظرفیت اسکان این هتل 60 نفر و دارای 24 اتاق است، اضافه نمود: با راه اندازی این هتل، زمینه اشتغال 18 نفر فراهم می گردد.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت هتل پاسارگاد مهدیشهر نیز از سال 1390 شروع شده است، گفت: برای ساخت این هتل 25 میلیارد ریال هزینه شده و دارای 11 اتاق، سه سوئیت و ظرفیت اسکان 40 نفر است و این هتل زمینه اشتغال 20 نفر را فراهم می نماید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان اضافه نمود: مجتمع خدماتی بین راهی بهشت دشت صبا شاهرود نیز در ایام دهه فجر کلنگ زنی می گردد. این مجتمع در سال 1397 به بهره برداری می رسد و شامل مجموعه گردشگری، واحدهای اقامتی، سفره خانه سنتی، فروشگاه صنایع دستی و پذیرایی است. مجتمع خدماتی بین راهی بهشت دشت صبا در پنج کیلومتری شاهرود و در راستا پرتردد تهران-مشهد واقع شده است.

عکس خبر تزئینی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 787

به "افتتاح 2 هتل در شاهرود و مهدیشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 2 هتل در شاهرود و مهدیشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید