ارتش یمن فردا از سامانه های دفاع موشکی خود رونمایی می نماید

به گزارش پیامک خنده، ارتش یمن، فردا (شنبه) ضمن رونمایی از 2 سامانه دفاع موشکی خود، فیلم نحوه سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا در آسمان یمن را منتشر خواهد نمود.

ارتش یمن فردا از سامانه های دفاع موشکی خود رونمایی می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیان کرد که ارتش این کشور از سامانه های دفاع موشکی خود رونمایی خواهد نمود.

شبکه تلویزیونی المسیره یمن آدینه شب به نقل از سریع نوشت که که قرار است فردا در یک نشست خبری ساعت سه، از این سامانه ها رونمایی گردد.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، در نشست خبری فردا (شنبه) تصاویر و فیلم مربوط به نحوه سرنگونی پهپاد های متجاوز در آسمان یمن، از جمله پهپاد آمریکایی را منتشر خواهد نمود.

سامانه پدافند موشکی ارتش و کمیته های مردم یمن، بامداد چهارشنبه (30 مرداد) یک فروند پهپاد پیشرفته آمریکا از نوع (MQ-9) را بر فراز استان ذَمار از طریق موشک بومی زمین به هوا سرنگون کرد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در واکنش به انهدام پهپاد جاسوسی خود در غرب یمن ضمن تأیید خبر ساقط شدن این پهپاد مدعی شد که پهپاد (MQ-9) در حریم هوایی مجاز سرنگون شده است.

جنبش انصارالله یمن بعد از این حادثه، تأکید کرد که دشمنان یمن و متجاوزان به این کشور باید بدانند که حریم هوایی یمن جای گردش و تفریح نیست (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 347

به "ارتش یمن فردا از سامانه های دفاع موشکی خود رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش یمن فردا از سامانه های دفاع موشکی خود رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید