آخرین اخبار از پرونده قتل بابک خرمدین از زبان قاضی شهریاری، اجساد خواهر و داماد خانواده کجاست؟

به گزارش پیامک خنده، سرپرست داسرای جنایی تهران آخرین شرایط پرونده قتل بابک خرمدین کارگردان سینما به دست پدر و مادرش را تشریح کرد.

آخرین اخبار از پرونده قتل بابک خرمدین از زبان قاضی شهریاری، اجساد خواهر و داماد خانواده کجاست؟

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در پاسخ به این سوال که آیا خانواده داماد آقای خرمدین تا به امروز مبنی بر کشته شدن فرزند خود شکایتی نموده اند؟ اظهار کرد: باید بگذاریم فرایند این موضوع طی گردد و از آن ها دعوت کنیم تا بتوانیم طی جلساتی مسئله را پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافاتشان هم نگفته اند که خانواده دامادشان درخصوص کشته شدن پسر و عروسشان از آن ها چیزی نپرسیده اند، گفت: نه خانواده داماد در جریان قتل این دو نفر نبودند.

سرپرست دادسرای جنایی تهران در پاسخ به این سوال که آیا پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافات خود درباره علت قتل داماد و دخترشان (قتل خانوادگی) مطلبی اسم نموده اند یا نه اضافه نمود: به گفته آن ها علت کشته شدن داماد و دخترشان مسائل اخلاقی و دعوا های خانوادگی بوده است.

آگاهی از قتل خواهر و داماد خانواده علت احتمالی کشته شدن بابک خرمدین

قاضی شهریاری بعلاوه درباره بعضی حدس ها مبنی بر کشته شدن بابک خرمدین به علت آگاهی اش از موضوع قتل خواهر و داماد خانواده شان توضیح داد: فعلا این موضوع قابل ارزیابی نیست، اما در دست آنالیز است. پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافات خود گفتند که بابک در زمان قتل دخترشان در خارج از کشور، انگلیس یا ترکیه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر خانواده داماد به شکایت علیه مادر و پدر بابک خرمدین اقدام نمایند، آیا حکم قصاص برای آن ها صادر خواهد شد؛ اضافه نمود: درخصوص فرزندان حکم قصاص وجود ندارد، اما در خصوص داماد که فردی از خانواده دیگری است و کشته شده، اولیای دم باید تصمیم بگیرند.

قاضی شهریاری درباره محل اختفای جسد دختر و داماد خانواده خرمدین گفت: باید این موضوع را آنالیز کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1734

به "آخرین اخبار از پرونده قتل بابک خرمدین از زبان قاضی شهریاری، اجساد خواهر و داماد خانواده کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از پرونده قتل بابک خرمدین از زبان قاضی شهریاری، اجساد خواهر و داماد خانواده کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید