کونامی فروش بازی های متال گیر سالید را از سر می گیرد

به گزارش پیامک خنده، کمپانی کونامی به تازگی اعلام نموده است که در حال آماده سازی برای بازگرداندن بعضی از بازی های سری متال گیر سالید است که قبلا از فروشگاه های دیجیتال حذف شده بودند.

کونامی فروش بازی های متال گیر سالید را از سر می گیرد

در نوامبر سال گذشته، کونامی به طور موقت فروش تمام نسخه های متال گیر سالید 2 و 3 را در فروشگاه های دیجیتال به حالت تعلیق درآورد زیرا در حال کار روی تمدید مجوزها برای فیلم های تاریخی منتخب استفاده شده در بازی ها بود. حال به نظر می رسد که این فرایند به زودی به سرانجام می رسد. اخیرا کونامی با انتشار پستی در صفحه رسمی این سری در توییتر، سی و پنجمین سالگرد سری متال گیر را گرامی داشته است. در توییت مذکور، این شرکت بعلاوه تأیید نموده که در حال آماده شدن برای از سرگیری فروش بازی هایی است که به طور موقت به حالت تعلیق درآمده بودند. البته نام متال گیر سالید 2 و 3 به صراحت ذکر نشده، اما احتمالا منظور همین بازی ها است. در این توییت آمده است:

مجموعه متال گیر نه تنها به خاطر جدایی خالق آن یعنی هیدئو کوجیما از کونامی، بلکه به لطف تغییر استراتژی ها و رویکرد این شرکت به صنعت بازی ، چند سالی است که در استراحت به سر برده و از آخرین بازی داستانی آن مدت زیادی می گذرد. در واقع آخرین بازی اصلی این سری Metal Gear Survive در سال 2018 بود که پس از نسخه پنجم عرضه شد و به هیچ وجه نتوانست موفقیت آمیز عمل کند.

با این حال شایعات اخیر ادعا می نمایند که بازسازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater در استودیو Virtuos مستقر در سنگاپور در حال توسعه است. از طرفی پروفایل یکی از کارمندان استودیو در وبسایت LinkedIn قبلا به بازسازی یک بازی اکشن و ماجراجویی معرفی نشده اشاره نموده بود. در نهایت گفته شده که کونامی میخواهد تا ریسمتر نسخه های مختلف مجموعه را برای کنسول های مدرن منتشر کند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2064

به "کونامی فروش بازی های متال گیر سالید را از سر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونامی فروش بازی های متال گیر سالید را از سر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید