کاهش 11 درصدی آمار تصادفات از ابتدای همایش اربعین ، 65 درصد زائران به کشور بازگشتند

به گزارش پیامک خنده، فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 11 درصدی تصادفات با توجه به افزایش تردد خودروهای زائران از ابتدای همایش اربعین خبر داد.

کاهش 11 درصدی آمار تصادفات از ابتدای همایش اربعین ، 65 درصد زائران به کشور بازگشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین اشتری در جلسه قرارگاه اربعین در مرز چذابه، گفت: اولویت اصلی ما امنیت زائران و مرزهاست که خدای ناکرده مسئله ای پیش نیاید؛ اگرچه همه پای کار هستند و بایستی این هوشیاری تا پایان بازگشت زائران تشدید شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه پیش بینی می کنیم تا هفته آینده، روند بازگشت زائران ادامه داشته باشد، گفت: ما نیز تا انتها این ماموریت در کنار زوار هستیم.

وی شرح داد: دشمنان به دنبال این هستند تا موج بزرگ و همدلی که به واسطه اربعین بین شیعیان ایجاد شده را خنثی کنند. بایستی بهترین برخورد و خدمت را به زائران ارائه دهیم تا در صحت و سلامت به شهرهای خود بازگردند.

وی با بیان اینکه حتی یک تصادف هم زیاد و نگران کننده است، گفت: بایستی با جدیت، تلاش، حضور پررنگ و مستمر تا پایان بازگشت زائران حضور داشته باشیم.

سردار اشتری ادامه داد: بایستی مدیریت و این هماهنگی ایجاد شود تا موکب ها تا زمان بازگشت زائران به فعالیت خود ادامه دهند.

فرمانده ناجا گفت: بیش از 3 میلیون و 100 هزار نفر به عتبات عالیات مشرف شده اند که از این تعداد بیش از 2 میلیون نفر به کشور بازگشته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 481

به "کاهش 11 درصدی آمار تصادفات از ابتدای همایش اربعین ، 65 درصد زائران به کشور بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 11 درصدی آمار تصادفات از ابتدای همایش اربعین ، 65 درصد زائران به کشور بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید