چطور صاحب یکی از بلندگوهای هوشمند آمازون بشویم؟

به گزارش پیامک خنده، پیش خرید؛ تنها راه به دست آوردن بلندگوهای هوشمند آمازون

چندی پیش بود که آمازون، بزرگ ترین سایت خرده فروشی دنیا، بلندگوهای هوشمند خود را به بازار عرضه کرد.

چطور صاحب یکی از بلندگوهای هوشمند آمازون بشویم؟

این بلندگوی اکو از وجود دستیار صوتی هوشمند آمازون با نام آلکسا استفاده می نماید که اضافه شدن نمایشگر به آن را باید حرکتی در جهت پیشرفت و افزایش فاصله با کمپانی های رقیب نظیر اپل و گوگل در حوزه دستیار صوتی هوشمند برای این کمپانی دانست. با خبرنگاران همراه باشید:

این کمپانی توانسته با استفاده از نمایشگر لمسی، تعامل با دستیار صوتی هوشمند الکسا را بیش از پیش راحت کند؛ به طوری که مشاهده پیش بینی شرایط هوا، قرارهای دیدار تنظیم شده روی تقویم و اخبار، بسیار راحت تر از قبل شده بود.

حال پس از عرضه این بلندگوها، خبری این کمپانی را راضی تر از همواره نموده است. چرا که اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که موجودی بلندگوی اکوی آمازون به انتها رسیده و خریداران باید تا 21 ژانویه برای دریافت سفارش خود صبر نمایند.

براساس این خبر، علاقه مندان به خرید بلندگوی هوشمند آمازون در آمریکای شمالی نمی توانند تا اواخر ماه ژانویه سال 2017 میلادی بلندگوی هوشمند خود را دریافت نمایند، چراکه بر اساس اخبار منتشرشده موجودی این بلندگوی هوشمند تمام شده و در صورت تمایل، کاربرانی که ثبت سفارش نمایند، محصول خود را پس از 21 ژانویه سال 2017 میلادی و در صورت تأمین دریافت می نمایند. از این رو علاق ه مندان در صورت پیش خرید این محصول می توانند از تخفیف 22 درصدی اعمال شده به وسیله آمازون بهره ببرند. در صورت پیش خرید اکو، خریداران می توانند با پرداخت 139.99 دلار صاحب این بلندگو شوند.

محصول دیگر آمازون که آمازون دات نام دارد، تا 27 دسامبر تأمین شده است و با قیمت 39.99 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. تحلیل گران پیش بینی می نمایند در صورت عدم تأمین موجود بلندگوهای آمازون، بلندگوی هوشمند Google Home عنان بازار را در اختیار گرفته و فروش بالایی در غیاب اکوی آمازون تجربه می نماید، البته این موضوع در صورتی به واقعیت نزدیک می گردد که موجودی Google Home نیز تا امروز به اتمام نرسیده باشد. سفارش های بلندگوی هوشمند گوگل که امروز به ثبت برسند، تا 28 دسامبر در اختیار کاربران قرار می گیرند.

با وجود رقابت موجود در بازار بلندگوهای هوشمند که اخیرا قوت گرفته، آمازون در سال 2016 موفقیت بزرگی با اکو کسب نموده است. این بلندگو قادر است موسیقی پخش کند، نتایج مسابقات ورزشی را اعلام کند و بعلاوه اخبار و شرایط آب وهوای منطقه ها مورد نظر را در اختیار کاربران قرار دهد. از دیگر قابلیت های اکو باید به امکان اتصال با سایر لوازم هوشمند و امکان کنترل آن ها به وسیله دستورات صوتی در کنار ارائه اطلاعات ترافیکی و بعلاوه خواندن کتاب های صوتی اشاره نمود.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2030

به "چطور صاحب یکی از بلندگوهای هوشمند آمازون بشویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور صاحب یکی از بلندگوهای هوشمند آمازون بشویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید