پس از طلای بازی های آسیایی به دنبال کسب مدال طلای دنیا هستم

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، امیر مهدی زاده ظهر دوشنبه در مراسم استقبال از این قهرمان ورزشی در قم درباره موفقیتش در مسابقات کاراته بازی های آسیایی و کسب نوزدهمین طلای کاروان ورزشی ایران در این مسابقات گفت: برای کسب طلای این مسابقات انگیزه زیادی داشتم زیرا در بازی های آسیایی گوانجو در عین شایستگی از کسب مدال دور مانده بودم و با توجه به تمرینات سنگینی که از ابتدای سال گشت سر گذاشته ام ، شرایط بسیار خوبی برای کسب طلا داشتم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

پس از طلای بازی های آسیایی به دنبال کسب مدال طلای دنیا هستم

وی اضافه کرد: اهتزاز پرچم ملی ایران در مسابقات آسیایی برای من شیرینی خاصی داشت و سربلندی و موفقیت ایران از کسب طلا برای من با ارزش تر است و خوشحالم که در کسب این افتخار سهم داشتم.

قهرمان سال 2012 کاراته دنیا درباره حضورش بر سر مزار شهدای گمنام بیان داشت: داشته های من از شهداست و به اعتقادمن قهرمانان واقعی شهیدانی هستند که برای اعتلای نام وطن خونشان را نثار کردند و کار ورزشکاران با ایثارگری شهدا غیر قابل مقایسه است.

مهدی زاده توضیح داد: فکر نمی کردم که چنین استقبالی از من بشود و به نوعی ذوق زده شدم و از حضور و حمایت مسئولان قم حمایت همه آن ها صمیمانه تشکر می کنم.

وی درباره حضورش در مسابقات دنیای کاراته آلمان بیان کرد: پس از طلای بازی های آسیایی ، به دنبال کسب مدال طلای دنیا هستم و با توجه به قریب الوقع بودن این مسابقات باید هر چه سریع تر به تمرینات برگردم و با آمادگی کامل راهی آلمان شوم.

عضو تیم ملی کاراته گفت: با وجود این که یک بار قهرمانی دنیا را در فراسنه به دست آورده ام اما با توجه به کسب طلای بازی های آسیایی ، روحیه و انگیزه زیادی برای تکرار عنوان قهرمانی دنیا دارم و امیدوارم مردم مرا دعا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 373

به "پس از طلای بازی های آسیایی به دنبال کسب مدال طلای دنیا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از طلای بازی های آسیایی به دنبال کسب مدال طلای دنیا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید