هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی، خوش نام و مقرون به صرفه، تصاویر

به گزارش پیامک خنده، این هتل نزدیک به جاذبه نمادین شهر یعنی دروازه هند واقع شده و توانسته با امکانات و خدمات رضایت بخش خود به هتل خوش نامی بین گردشگران تبدیل گردد.

هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی، خوش نام و مقرون به صرفه، تصاویر

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

هتل سوبا پالاس در جنوب شهر بمبئی یعنی منطقه کولابا واقع شده است، جایی که ایستگاه های اتوبوس و مراکز خرید در فاصله کمتر از 2 کیلومتری ساختمان هتل واقع شده اند و از آن جا به جاذبه هایی مثل دروازه هند، موزه پرنس ویلز، گالری هنری جهانگیر، پایانه چاتراپاتی شیواجی، منطقه کالا گودا و غارهای تاریخی الفنتا دسترسی راحتی خواهید داشت به طوری که با کمی پیاده روی می توانید به دیدن اصلی ترین جاذبه ها بروید. یکی از دلایل دیگری که هتل سوبا پالاس را در بین خریداران بلیط هواپیما بمبئی به گزینه فزونی مبدل ساخته همین موقعیت مکانی عالی آن است.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل سوبا پالاس هر آنچه از یک اقامتگاه معمولی را بخواهید در اختیار شما می گذارد، از ترانسفر فرودگاهی و اتاق های خانواده گرفته تا باشگاه و خدمات کرایه خودرو. شاید امکانات هتل سوبا پالاس آن قدرها متنوع نباشد ولی کیفیت خدمات هتل و ارائه امکاناتی در بالاترین سطح استاندارد جهانی باعث پیشرفت همه روزه این گروه شده است.

انواع اتاق های هتل

اگر قصد رزرو آنلاین یکی از واحدهای اقامتی هتل سوبا پالاس را داشته باشید باید یکی از اتاق های دلوکس یا خانواده آن را انتخاب کنید که در 5 طبقه هتل ارائه می شوند و در محیط دلنشین خود اقامتی همراه با آرامش و آسایش را برای مهمانان فراهم نموده اند. تعداد اتاق های هتل سوبا پالاس به 50 باب می رسد و تمیزی این اتاق ها در نظرات ثبت شده هتل بازخوردهای مثبتی داشته است.

امکانات اتاق های هتل سوبا پالاس

انواع و اقسام امکانات رفاهی و اقامتی در اتاق های این هتل گنجانده شده است به نحوی که حس حضور در خانه را برای مهمانان تداعی می نمایند. قسمتی از این اتاق ها به بخش نشیمن اختصاص یافته و پنجره های دوجداره آن ها مانع ورود صداهای آزاردهنده به داخل اتاق می شوند. تلویزیون، اینترنت رایگان، چای ساز، گاو صندوق، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی و میز کار از امکاناتی هستند که در اتاق های هتل سوبا پالاس از آن ها بهره مند خواهید گردد.

گزینه های صرف غذا در هتل سوبا پالاس

سومین دلیلی که هر کسی را مشتاق رزرو هتل سوبا پالاس می نماید، کیفیت و تنوع صبحانه های آن است که از محصولات ارگانیک تهیه شده و به صورت سلف سرویس سرو می گردد. آشپزهای حرفه ای رستوران هتل نیز با طبخ بهترین خوراک ها و غذاهای هندی تجربه ای فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم می زنند. در منوی متنوع این رستوران غذاهایی سازگار با هر نوع ذائقه را خواهید یافت. خدمات روم سرویس نیز در ساعات مشخصی به مهمانان ارائه می گردد.

دیگر خدمات و امکانات هتل سوبا پالاس

با اقامت در هتل سوبا پالاس می توان ساعاتی را در محوطه باغ هتل قدم زد یا برای عقب نماندن از برنامه ورزشی روزانه به باشگاه هتل سر زد. پرسنل پذیرش نیز به صورت 24 ساعته آماده ارائه هدایت در اموری همچون خدمات لاندری، خدمات تهیه بلیط و تور و سرویس شاتل هستند.

دلایل انتخاب هتل

موقعیت مکانی خوب

مقرون به صرفه بودن هتل

صبحانه های عالی

کادر حرفه ای هتل

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا دروازه هند: 300 متر

فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا موزه پرنس ویلز: 300 متر

فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا گالری هنری جهانگیر: 400 متر

فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا خیابان دلال: 600 متر

فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا برج ساعت راجابای: 700 متر

فاصله هتل سوبا پالاس بمبئی تا بازار کرافورد: 2.6 کیلومتر

امکانات هتل

local-laundry-serviceلباسشویی (با هزینه)

detailsخشکشویی (با هزینه)

menuاتو (با هزینه)

restaurantرستوران

toysتهویه مطبوع

attach-moneyتبدیل ارز

petsورود حیوانات خانگی ممنوع

import-exportآسانسور

live-tvتلویزیون

fiber-pinصندوق امانات

storeنظافت روزانه

fitness-centerباشگاه ورزشی

airport-shuttleرفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)

wifiاینترنت رایگان

منبع: گردشبان
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1095

به "هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی، خوش نام و مقرون به صرفه، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سه ستاره سوبا پالاس بمبئی، خوش نام و مقرون به صرفه، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید