میزبانی فوتسال آسیا در مشت ما بود، از کمیته فنی انصراف می دهم

به گزارش پیامک خنده، عباس ترابیان در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2016 اظهار کرد: هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است ولی تا جایی که من با اعضای کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط بودم، همه آنها روی ازبکستان نظر مثبتی دارند چرا که تایلند در سال 2012 میزبان جام جهانی بود و چین هم میزبان جام باشگاه های آسیا درسال 2013. به این ترتیب نظر این است که این مسابقات در غرب آسیا برگزار گردد.

میزبانی فوتسال آسیا در مشت ما بود، از کمیته فنی انصراف می دهم

وی اضافه کرد: من به وسیله ایمیل با کشورهای ترکمنستان، قطر و ویتنام در ارتباط بودم و آنها موافق برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ازبکستان هستند. ضمن اینکه از امکانات ازبکستان هم بازدید شده و احساسم این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نظر مثبتی در اینباره دارد.

رئیس پیشین کمیته فوتسال درباره اینکه چرا ایران برای دریافت میزبانی اقدامی نکرد، گفت: نمی دانم چرا فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود نکرد. این مسائل به من ارتباطی ندارد ولی می توانم بگویم با توجه به اینکه ازبکستان هم چند سال پیش میزبان مسابقات فوتسال آسیا بود، اگر ایران درخواست میزبانی این دوره از بازی ها را می داد، با آن موافقت می کردند. در واقع میزبانی در مشت ایران بود!

ترابیان همچنین درباره جلسه کمیته فنی فوتسال، گفت: اگر کمیته فنی شکل مستقلی نداشته باشد، از ادامه کار انصراف می دهم. من برای آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) احترام زیادی قائلم ولی کمیته فنی فوتسال باید مستقل باشد و حرف هایش را بزند.

عضو کمیته فنی فوتسال در انتها در مورد آخرین وضعیت مذاکره با خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی هم گفت: قرار بود افتخاری در سفر به اسلوونی با خسوس مذاکره کند. ما منتظر گزارش افتخاری هستیم تا ببینیم مذاکراتش به کجا رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 433

به "میزبانی فوتسال آسیا در مشت ما بود، از کمیته فنی انصراف می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی فوتسال آسیا در مشت ما بود، از کمیته فنی انصراف می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید