مقصد هری کین رئال مادرید نخواهد بود

به گزارش پیامک خنده، به نظر می رسد هری کین علاقمند است در صورت جدایی از تاتنهام نیز در لیگ برتر بازی کند.

مقصد هری کین رئال مادرید نخواهد بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در هفته های اخیر شایعاتی در مورد احتمال جدایی هری کین، گلزن 27 ساله و انگلیسی تاتنهام از این تیم به گوش می رسد و نام تیم هایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی این بازیکن شنیده شده است. اما نشریه بلیچر ریچپوت مدعی شد هری کین علاقه ای به انتقال به لالیگا ندارد.

طبق ادعای این نشریه، هری کین خواهان انتقال به منچستریونایتد بوده و شیاطین سرخ نیز در حال حاضر مشتری شماره یک جذب این بازیکن به شمار می آیند. بدین ترتیب رئال مادرید در فصل تابستان باید به دنبال گزینه دیگری بوده و پروژه هایی چون خرید ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه را پیگیری کند.

البته این در حالیست که تاتنهام هرگز به راحتی قصد ندارد هری کین را از دست بدهد. ژوزه مورینیو از مدیران تیمش خواسته تحت هر شرایطی زمینه ماندن این بازیکن را فراهم کنند و دنیل لووی، مالک باشگاه تنها در صورت رسیدن پیشنهاد 200 میلیون یورویی حاضر به فروش هری کین خواهد بود. به نظر می رسد در روزهایی که تیم های اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار بحران های مالی گسترده ای شده اند، پرداخت این رقم هنگفت حداقل در این تابستان بسیار سخت خواهد بود و به همین دلیل شانس زیادی در مورد جدایی هری کین از تاتنهام وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 912

به "مقصد هری کین رئال مادرید نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد هری کین رئال مادرید نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید