ماجرای ضرب و شتم مأمور شهرداری نوشهر ، شرح مدیر شهرداری

به گزارش پیامک خنده، در پی انتشار مطلبی با عنوان ضرب و شتم مامور برطرف سد معبر شهرداری حین انجام وظیفه در فضای مجازی غرب مازندران، واکنش ها و پرسش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی به همراه داشت که حقیقت ماجرا چه بوده است .

ماجرای ضرب و شتم مأمور شهرداری نوشهر ، شرح مدیر شهرداری

به گزارش خبرنگاران، مسئول برطرف سد معبر شهرداری نوشهر به پاسخگویی درمورد این ماجرا پرداخت و گفت: یکی از واحدهای صنفی نوشهر در یکی از پیاده روهای بلوار امام رضا (ع) این شهر با پهن کردن انواع کالاهای بهداشتی ساختمانی طی چند سال گذشته بارها اقدام به بستن راه مردم و سد معبر نموده بود و از سوی شهرداری نیز بارها به این آقا تذکر داده شد اما توجهی نکرد.

حسین نعیمایی در تکمیل سخنان خود، گفت: یکی از ماموران سد برطرف معبر شهرداری نوشهر عصر روز شنبه بنا بر گزارش و گلایه های مردم مبنی بر مشکل عبور و مرور از عامل سد معبر تقاضای جمع آوری این کالاها می نماید که متاسفانه صاحبان این فروشگاه با مامور شهرداری برخورد نموده و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند که در پی آن این مامور راهی بیمارستان می گردد.

او با بیان اینکه شهردار نوشهر نیز دو ماه قبل به صاحب فروشگاه تذکر داد، اضافه کرد: دادستان نوشهر نیز عکسی مبنی بر سد معبر این فروشگاه برای ما فرستاد و بر این اساس مامور شهرداری به آن مکان اعزام و با دپوی کالاهای این فروشگاه به ویژه انواع لوله پلیکا روبرو می گردد و خیلی مودبانه از عامل سد معبر می خواهد که این کالاهای را جمع آوری کند.

مسئول برطرف سد معبر شهرداری نوشهر با تاکید بر اینکه تخلف صاحب این فروشگاه نخستین بار نبود بلکه حدود 10 مرتبه در گذشته به او تذکر زبانی و اخطار کتبی داده شد، توضیح داد: بارها از وی خواسته شد تا بساط کالاهای مزاحم در سطح پیاده رو را جمع آوری و از این مکان دور کند که متاسفانه به این خواسته و اخطارها اعتنایی ننموده است.

نعیمایی متذکر شد: روز حادثه نیز چندین بار مامور اصرار می نماید نسبت به جمع آوری کالاهای مزاحم درسطح پیاده رو اقدام کند اما او گوشش بدهکار به این حرف ها نبود و متاسفانه در اوج جسارت با همراهی چهار تن از کارگرانش در فروشگاه، مامور شهرداری را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و او را راهی بیمارستان می نمایند.

او خاطر نشان کرد: ضاربان افزون بر کتک کاری مامور شهرداری و بنا به گفته شاهدان، به تمامی مسئولان شهرداری هم فحاشی می نمایند و حتی مستند هم موجود است و ماموران پلیس 110 هم بدون فوت وقت در سر صحنه جرم حاضر شدند و صورت جلسه ای هم نوشتند و هم اینک قرار است شهرداری علیه این فرد شکایت کند.

نعیمایی اضافه کرد: در حال حاضر این مامور برطرف سد معبر شهرداری پس از چندین ساعت بستری در بیمارستان و تزریق دارو از این مرکز درمانی مرخص و هم اکنون در منزل در حال استراحت است.

او گفت: بارها از سوی صاحب فروشگاه مورد فحاشی قرار گرفتیم و حتی من و مامورانم مورد تهدید قرار گرفتیم و از دستگاه قضا تقاضای برخورد قانونی با این فرد و افراد خاطی را داریم.

طبق ماده 55 قانون شهرداری ایجاد خیابان ها، کوچه ها و میدان ها سایر معابرعمومی وهمچنین توسعه و توسعه معابر از وظایف شهرداری است و مطابق تبصره 1 بند 2 همین ماده جلوگیری از ایجاد سد معبر به وسیله بازاریان وغیره هم برعهده شهرداری گذاشته شده است زیرا بند 20 ماده 55 اصلاحی قانون شهرداری، سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز از آن ها، میدان ها، پارک ها و باغ های عمومی برای کسب و سکونت را ممنوع اعلام نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2194

به "ماجرای ضرب و شتم مأمور شهرداری نوشهر ، شرح مدیر شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ضرب و شتم مأمور شهرداری نوشهر ، شرح مدیر شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید