ضرورت تامین آب ساکنان بورالان ماکو در کمترین زمان ممکن

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرایند تامین آب منطقه بورالان ماکو باید هر چه سریعتر به حالت عادی برگردد.

ضرورت تامین آب ساکنان بورالان ماکو در کمترین زمان ممکن

آیدین رحمانی امروز 11 فروردین در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ماکو که در محل فرمانداری این شهرستان با موضوع رسیدگی به مسائل بوجود آمده در چشمه ثریا منطقه مرزی بورالان ماکو ترتیب یافت با تاکید بر لزوم انجام اقدامات فوری برای تامین آب منطقه بورالان ماکو گفت: احداث سازه های غیر اصولی در آن سوی مرز باعث راهنمایی سیلاب به داخل منطقه مرزی بورالان ماکو شده و لازم است با رایزنی و پیگیری های دیپلماتیک این موضوع حل و فصل گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت بازسازی و تامین آب ساکنان این منطقه در کمترین زمان ممکن تاکید نمود و اضافه نمود: چشمه ثریا منطقه مرزی بورالان ماکو یکی از مهم ترین منابع تامین کننده اصلی آب در این منطقه است.

وی گفت: آب آشامیدنی 20 روستا با بیش از 1200 خانوار از این چشمه تامین می گردد و سیل بوجود آمده این منطقه را تحت آسیب جدی قرار داده است که احتیاج است فورا اقدامات اساسی برای برگشت چشمه به حالت اولیه و طبیعی خود انجام یابد.

به گزارش خبرنگاران، معاون استاندار توضیح داد: دستگاه های متولی علاوه بر اجرای اقدامات لازم، نسبت به پیشگیری از تکرار چنین حوادثی نیز باید برنامه ریزی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1520

به "ضرورت تامین آب ساکنان بورالان ماکو در کمترین زمان ممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تامین آب ساکنان بورالان ماکو در کمترین زمان ممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید