سفر اپ: با اپلیکیشن Skyscanner سفری ساده تر را تجربه کنید

به گزارش پیامک خنده، Skyscanner سرویسی برای یافتن تمام پرواز ها و هتل ها است. به وسیله این سرویس می توان به اجاره خودرو نیز پرداخت. همراه خبرنگاران باشید تا با سرویس Skyscanner و اپلیکیشن آن برای دستگاه های هوشمند بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با اپلیکیشن Skyscanner سفری ساده تر را تجربه کنید

سفر کردن با وجود تمام هیجانات و شیرینی هایش، سختی های خاص خودش را دارد. یافتن یک پرواز مناسب و خوش قیمت، رزرو هتلی خوب که هزینه مناسبی داشته باشد و حمل و نقل در شهر مقصد، همگی از جمله مسائل سفر کردن هستند. تا به امروز راه حل های بسیار زیادی برای برطرف این مسائل ارائه شده اند. آژانس های مسافرتی تا به امروز این خدمات را ارائه می دانند و در حال حاضر نیز سرویس های آنلاینی برای آسان تر کردن سفر ها وجود دارند. همراه خبرنگاران باشید تا با سرویس Skyscanner که در مورد خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و اجاره خودرو است بیشتر آشنا شویم.

Skyscanner یک سایت است که اپلیکیشن آن نیز برای دستگاه های مختلف عرضه شده است. سرویس مذکور متعلق به برترین آژانس مسافرتی چین است و به 30 زبان مختلف ارائه خدمت می نماید. گفتنی است که ماهانه 60 میلیون کاربر از این سرویس استفاده می کنند. کاربران به وسیله اسکای اسکنر (Skyscanner) می توانند به سادگی تمام پرواز های موجود از مبدا به مقصد مورد نظرشان را جستجو کنند و برترین گزینه را خریداری کنند. از سایر قابلیت های این سرویس می توان به امکان جستجو در بین هتل ها و رزرو هتل مورد نظر اشاره نمود. Skyscanner امکان اجاره خودرو را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که زیاد به سفر های خارجی می روید و از کشوری غیر از ایران به یک کشور خارجی نیز زیاد سفر می کنید، در این صورت اپلیکیشن مذکور می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. به وسیله لینک های زیر می توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه های هوشمندتان دریافت و نصب کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1907

به "سفر اپ: با اپلیکیشن Skyscanner سفری ساده تر را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با اپلیکیشن Skyscanner سفری ساده تر را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید