سازمان میراث فرهنگی تمام توان خود را برای تحول در گردشگری چابهار به کار خواهد بست

به گزارش پیامک خنده، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مجتمع گردشگری در حال ساخت مینیاتور در منطقه چابهار بازدید کرد.

سازمان میراث فرهنگی تمام توان خود را برای تحول در گردشگری چابهار به کار خواهد بست

به گزارش خبرنگاران، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، که به استان سیستان و بلوچستان سفر نموده است، امروز چهارشنبه 22 خرداد 98، از مجتمع گردشگری در حال ساخت مینیاتور بازدید به عمل آورد و از نزدیک روند احداث این مجتمع گردشگری را مورد آنالیز قرار داد.

مجتمع گردشگری در حال ساخت مینیاتور دارای فضاهای اقامتی، رستوران، محل های پذیرایی و آلاچیق است که در جاده زیبای ساحلی در چابهار در حال احداث است.

مونسان همچنین از جاده ساحلی و نیز کوه های مینیاتوری در منطقه چابهار بازدید و بر توسعه گردشگری در این منطقه زیبا از کشورمان تأکید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از هتل لاله چابهار نیز بازدید به عمل آورد و در گفت و گو با مسئولان استان سیستان و بلوچستان در جریان نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران داخلی و خارجی نهاده شد.

در این بازدیدها، معاون رئیس جمهوری بر همکاری سازمان میراث فرهنگی، استانداری سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار در مورد توسعه و تأمین زیرساخت های گردشگری در منطقه زیبای چابهار تأکید کرد.

دکتر مونسان در این بازدیدها گفت: سازمان میراث فرهنگی تمام توان خود را برای تحول در گردشگری چابهار به کار خواهد بست تا این منطقه به قطب گردشگری تبدیل گردد.

تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان استان سیستان و بلوچستان در این بازدید دکتر مونسان را همراهی کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 270

به "سازمان میراث فرهنگی تمام توان خود را برای تحول در گردشگری چابهار به کار خواهد بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان میراث فرهنگی تمام توان خود را برای تحول در گردشگری چابهار به کار خواهد بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید