روزنامه الاتحاد اطلاع داد؛ کاهش سهمیه امارات در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش پیامک خنده، روزنامه الاتحاد امارات با اشاره به کاهش سهمیه این کشور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نوشت: نتایج ضعیف باشگاه های اماراتی باعث سقوط فوتبال امارات به صندلی هفتم قاره آسیا شده است.

روزنامه الاتحاد اطلاع داد؛ کاهش سهمیه امارات در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران در گزارش روزنامه الاتحاد امارات آمده است: لیگ فوتبال امارات با حقیقت تلخی روبرو شده که به زودی رسما اعلام می گردد. سهمیه بندی جدید کشورهای آسیایی در لیگ قهرمانان اعلام خواهد شد و در دو فصل آینده سهمیه کشورها بر اساس همین رده بندی محاسبه می گردد که طبق آن فوتبال امارات یک سهمیه مستقیم خودش را از دست داده است.

در ادامه گزارش می خوانیم: بر اساس رده بندی جدید، فوتبال امارات که به مدت یک سال و نیم صدرنشین منطقه غرب آسیا بوده بعد از کشورهای قطر، ایران و عربستان در صندلی چهارم منطقه غرب و هفتم قاره آسیا ایستاده است. با توجه به نتایجی که نمایندگان امارات گرفته اند مجموع امتیازات لیگ امارات به 924.62 رسیده که حاصل عملکرد باشگاه ها در چهار فصل اخیر لیگ قهرمانان و خروج زود هنگام تیم های اماراتی از مراحل اول بازی هاست. بر این اساس امارات یکی از سهمیه های ثابت خودش را در دو فصل آینده از دست می دهد و با سهمیه 2+2 در رقابت ها حضور پیدا می نماید. این حاصل بی ثباتی، تغییرات پیاپی در سطح مدیریت و کادر فنی باشگاه ها و همچنین کسب نتایج ضعیف در مسابقات قاره ای است که صندلی فوتبال امارات را تضعیف نموده است.

به گزارش خبرنگاران فردا جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار و گفته می گردد ممکن است سهمیه ایران برای فصل آینده 1+3 گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 362

به "روزنامه الاتحاد اطلاع داد؛ کاهش سهمیه امارات در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه الاتحاد اطلاع داد؛ کاهش سهمیه امارات در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید