رستوران فیلینی تفلیس

به گزارش پیامک خنده، در شهر توریستی تفلیس رستوران ها و غذاخوری های متعددی وجود دارد که می توانند تامین نماینده نیازهای مردم بومی و گردشگران تور گرجستان باشند . در میان این رستوران ها گزینه هایی وجود دارد که با ارائه غذاهای با کیفیت و همچنین محیط مناسب توانسته اند نظر خیلی ها را به خود جلب نمایند . رستوران فیلینی تفلیس Filini Restaurant Tbilisi یکی از این رستوران هاست . رستوران فیلینی با غذاهای ایتالیایی خوشمزه و خوش رنگ در قلب پایتخت گرجستان واقع شده است . رستوران Filini تفلیس در تمامی روزهای هفته باز بوده و در محیطی زیبا با چشم اندازی فوق العاده به رودخانه متکواری پذیرای مراجعه نمایندگان می باشد .

رستوران فیلینی تفلیس

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

رستوران فیلینی یکی از رستوران های تفلیس است که در هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس واقع شده است . هتل رادیسون بلو ایوریا که از هتل های 5 ستاره تفلیس به شمار می اید در قلب پایتخت گرجستان در منطقه متاتسمیندا واقع شده است . رستوران فیلینی وعده های صبحانه ، ناهار و شام را ارائه داده و صبحانه دیر هنگام و عصرانه سرو می نماید . انواع پیتزا ، پاستا ، ماهی های کبابی ، استیک سالمون و انواع نوشیدنی های خوش طعم از جمله مواردی هستند که در منوی رستوران ایتالیایی فیلینی تفلیس به چشم می خورد . انواع پنکیک ، شیرینی ، انواع کیک ، انواع نان ، انواع املت های خوش طعم و … نیز از گزینه های موجود در منوی صبحانه این رستوران می باشند .

رستوران مدرن فیلینی تفلیس در یک محیط شیک یک تجربه منحصر به فرد و معتبر ایتالیایی برای گردشگران تور تفلیس به ارمغان می آورد . این رستوران یک مکان بسیار متنوع با فضاهای چندگانه برای توابع ، مهمانی ها و رویدادهاست . رستوران فیلینی را می توان یکی از معروف ترین رستوران های تفلیس دانست . در کنار غذاهای خوشمزه ای که این رستوران سرو می نماید ارائه چشم اندازهای زیبا از شهر و رودخانه متکواری در تراس سبب شهرت رستوران فیلینی شده است . در این رستوران اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ نیز در دسترس می باشد .

مشخصات رستوران فیلینی تفلیس

  • آدرس رستوران فیلینی تفلیس : 1Rose Revolution Square, Tbilisi, Georgia
  • تلفن رستوران فیلینی در تفلیس : 322402200 - 995+
  • وب سایت رستوران Filini تفلیس : https://filinirestaurant.ge/en#restaurant
  • ساعت کاری رستوران فیلینی Filini تفلیس : برای صبحانه دوشنبه تا آدینه از ساعت 6:30 تا 10:30 و شنبه ها و یک شنبه ها از ساعت 6:30 تا 11 صبح - برای ناهار از ساعت 12 ظهر تا 14:30 بعد از ظهر - برای شام همه روزه از 6:30 عصر تا 11 شب - لانژ از ساعت 6:30 صبح تا 1 بعد از ظهر
  • موقعیت رستوران فیلینی شهر تفلیس : مرکز تفلیس در هتل 5 ستاره رادیسون بلو ایوریا تفلیس
  • سبک منوی رستوران فیلینی تفلیس : انواع غذاهای ایتالیایی همراه با گزینه های مدیترانه ای ، انواع پیتزا ، استیک ، وگان و گیاهخواری
  • نزدیکترین ایستگاه مترو به رستوران ایتالیایی فیلینی تفلیس : ایستگاه متروی روستاولی
  • برای پرداخت هزینه در رستوران فیلینی گرجستان می توان از امریکن اکسپرس ، مستر کارت و ویزا کارت استفاده نمود .
منبع: لذت سفر
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 805

به "رستوران فیلینی تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران فیلینی تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید