تور برزیل ارزان: دور از اینجا از جشنواره برزیلی 3 جایزه گرفت

به گزارش پیامک خنده، تهران (پانا)- فیلم بلند دور از اینجا ساخته عرفان احتشامی در دومین حضور جهانی خود، از سیزدهمین جشنواره فیلم مستقل برزیل 3 جایزه دریافت کرد.

تور برزیل ارزان: دور از اینجا از جشنواره برزیلی 3 جایزه گرفت

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، فیلم بلند دور از اینجا به کارگردانی عرفان احتشامی و نویسندگی مشترک مرتضی عبادی پور و عرفان احتشامی در دومین حضور جهانی خود پیروز شد جایزه برترین کارگردانی، برترین فیلم و برترین بازیگر نقش اول مرد را از سیزدهمین جشنواره فیلم مستقل برزیل دریافت کند.

جشنواره بین المللی فیلم مستقل برزیل از 5 تا 15 دسامبر 2021 مصادف با 14 تا 24 آذرماه 1400 در شهر ریو دو ژانیرو برگزار گردید.

فیلم دور از اینجا محصول سال 1399 و در ژانر درام اجتماعی و بر اساس طرحی از حسن گودرزی معظمی ساخته شده است. این فیلم بر اساس داستانی واقعی در شهرستان بروجرد و با بازیگران بروجردی فراوری شد.

محمد گودرزی، حسین گودرزی معظمی، حسین خدادادی و صمد شمس و آیدا دارابی فرد به همراه تعدادی از مردم شهرستان بروجرد در این فیلم ایفای نقش دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: به پیرمرد روستایی گفت: با جوانترها کار نکن. آنان فکر می نمایند بیابان هم مثل اتاق خوابشان است. پیرمرد هم به او اعتماد می نماید و نشانی تپه را به او می دهد. آنها نبض گنجی را احساس می نمایند که زیر پایشان است. یک زندگی تازه با هویتی که باید پیدایش نمایند. تنها چند متر پایین تر... و این کندن و کندن سرآغاز اتفاقاتی است که برایشان رقم می خورد.

عوامل دور از اینجا عبارتند از: نویسنده: مرتضی عبادی پور و عرفان احتشامی، کارگردان: عرفان احتشامی، مدیر فیلمبرداری: عرفان احتشامی، مدیر صدابرداری: فرشاد عبدلی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، آهنگساز: ادریس بیامه،دستیار و برنامه ریز: مهتاب نورزاده، دستیارکارگردان: ایمان چرخ کار، منشی صحنه: نجمه نقدعلی، مدیر فراوری: حسین گودرزی معظمی، دستیاران تصویر: مصطفی بساطی و لاله ابراهیمی، عکاس: حدیث فخاری، مشاور رسانه ای: آزاده فضلی، تهیه نماینده: محمد احتشامی.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1836

به "تور برزیل ارزان: دور از اینجا از جشنواره برزیلی 3 جایزه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: دور از اینجا از جشنواره برزیلی 3 جایزه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید