خانه برای عاشقان کتاب و دوستداران مطالعه با طراحی بسیار شیک

به گزارش پیامک خنده، طراحی خانه برای عاشقان کتاب یا به قول معروف کرم کتاب، موضوعی است که شاید خیلی کم در داخل کشور به آن پرداخته می گردد. در این پست به سراغ خانه ای مدرن رفتیم که براساس همین هدف طراحی شده است. این خانه مساحت کف کمی دارد اما از سه طبقه مستطیلی بروی هم تشکیل شده که فضای خانه را افزایش می دهد. اطراف خانه هم باغچه ای قرار گرفته که از تمامی جهات خانه را محاصره می نماید.

خانه برای عاشقان کتاب و دوستداران مطالعه با طراحی بسیار شیک

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در این خانه اتاق نشیمن شبیه یک کتابخانه کوچک است، کتابخانه سفارشی این قسمت با چوب طبیعی ساخته شده و به طور کامل یک طرف از دیوار را پوشانده است. مبلمان خانه چه مدل های چند نفره و چه جایگاه های تک نفره، طوری انتخاب شده اند که هر کدام برای مطالعه در نهایت راحتی و آرامش مناسب باشند.

در بالاترین طبقه خانه نیز اتاقی مخصوص مطالعه خصوصی در نظر گرفته شده که مساحتی کمی دارد اما فضای بسیار مناسب و روشنی برای مطالعه فراهم می نماید. نصب یک بانوج توری (ننو) برای مطالعه آن هم در ارتفاع بالا، مسلما شما را غرق در فضای کتاب های داستانی خواهد نمود. در شکل های زیر قسمت های مختلف این خانه منحصر بفرد را مشاهده خواهید کرد.

خانه برای عاشقان کتاب

منبع: اتاق
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1265

به "خانه برای عاشقان کتاب و دوستداران مطالعه با طراحی بسیار شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه برای عاشقان کتاب و دوستداران مطالعه با طراحی بسیار شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید