برترین مکان ها در سیدنی برای تماشای غروب

به گزارش پیامک خنده، غروب آفتاب در شهر و مخصوصاً ساحل، منظره دل انگیز و بسیار زیبایی را پدید می آورد. شهر سیدنی (Sydney) هم به دلیل دارا بودن خطوط ساحلی و بنادر وسیع و گسترده یکی از برترین مکان ها برای تماشای غروب به تعداد می آید. در ادامه به معرفی مکان هایی پرداخته ایم که منظره زیباتری از غروب به دست می دهند پس با مجله خبرنگاران همراه باشید.

برترین مکان ها در سیدنی برای تماشای غروب

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

پل بندرگاه سیدنی

پل خمیده و فولادی سیدنی علاوه بر اتصال ساحل شمالی به منطقه تجاری مرکزی، نمادی از شهر سیدنی و استرالیا محسوب می گردد. این پل دارای جهتهای مجزا برای خطوط راه آهن، دوچرخه سواری، رانندگی و پیاده روی است و تماشای غروب از بالای آن، به ویژه در کنار آبراه هایی که از اطراف می گذرد، بسیار خیره کننده است. تورهای مسافرتی کوتاهی به نام گرگ ومیش در سطح شهر وجود دارند که افراد می توانند برای مشاهده غروب از روی پل، در آن ها ثبت نام کنند.

گذرگاه ساحلی باندی به کوجی

گذرگاه 6 کیلومتری باندی (Bondi) به کوجی (Coogee) یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری سیدنی است که در جهت آن پله های زیادی با شیب های متفاوت وجود دارد؛ اما با این حال عبور از آن چندان سخت نیست. بازدیدکنندگان می توانند در جهت بین تاماراما (Tamarama) و برونتی (Bronte) از سواحل شنی، صخره های ناهموار، پارک ها، استخرهای طبیعی و بعلاوه چشم انداز غروب لذت ببرند.

پارک هیل نزدیک به رصدخانه سیدنی

پارک هیل (Hill Park) در منطقه میلرز پوینت (Millers Point) قرار داشته و از بالای آن نمای فوق العاده ای از مرکز تجاری سیدنی، پل بندرگاه و غروب قابل مشاهده است. آلاچیق هایی اجاره داده می گردد که افراد می توانند در خلوت و به دور از هیاهو از چشم انداز شب و ستاره ها لذت ببرند. ایستگاه های ورزشی و نمایشگاه های هنری هم از دیگر امکانات پارک هیل هستند. سرویس های بهداشتی در ورودی پارک و کمی پایین تر از خیابان فورت (Fort St) قرار دارند.

چرخ فلک شهربازی

شهربازی سیدنی بیش از 80 سال قدمت داشته و علاوه بر جهت سرراست و نزدیکی به دریا، فاصله چندانی با خانه اُپرای سیدنی (Sydney Opera House) ندارد. شهربازی در مجاورت منطقه تجاری بوده و درست 1 ایستگاه با پل بندرگاه فاصله دارد. محیط مجذوب کننده و سرگرم کننده آن، خانواده ها و بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود می کشاند. چرخ فلک موجود در این شهربازی، در تمام طول سال قابل استفاده است و بدین ترتیب افراد می توانند در ارتفاعات مختلفی غروب آفتاب را مشاهده کنند. از بیست و سوم مهرماه 1396 کابین های درجه یک و کوچکی به چرخ فلک اضافه شده که امکان غذا خوردن زیر آسمان شب را هم فراهم آورده اند.

برای خرید بلیط هواپیما به استرالیا به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1717

به "برترین مکان ها در سیدنی برای تماشای غروب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان ها در سیدنی برای تماشای غروب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید