تور ارزان آلمان: بلندترین کاخ شنی جهان در بینتس آلمان ساخته شد

به گزارش پیامک خنده، بلندترین کاخ شنی جهان با ارتفاع 17.66 متر در بینتس آلمان ساخته شد و توانست رکورد سازه شنی قبلی با ارتفاع 16.68 متر را بشکند.

تور ارزان آلمان: بلندترین کاخ شنی جهان در بینتس آلمان ساخته شد

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

ساختمان نو فوق العاده باشکوهی در بینتس آلمان وجود دارد که به واسطه برج های کوچک، سازه ای چندین طبقه و موقعیتی ایده آل درکنار دریا، یک شاهکار معماری به شمار می رود.

در جشنواره مجسمه های شنی در بینتس واقع در جزیره روگن در دریای بالتیک، سازه ای شنی به ارتفاع 17.66 متر، رکورد بلندترین کاخ شنی جهان را از آن خود نموده است. این کاخ شنی از ماه مه درحال ساخت بود و در نهایت توانست رکورد کاخ دیگری را که در سال 2017 در آلمان ساخته شد و ارتفاعی معادل 16.68 متر داشت، بشکند.

رقابت کاخ های شنی از سال 2010 به تقویم بینتس اضافه شده است و هرسال سیلی از گردشگران برای تماشای این مجسمه های خلاقانه شنی روانه ساحل این منطقه از آلمان می شوند. این تفرجگاه ساحلی را به خاطر سواحل شنی اش می شناسند؛ اما شنی که برای این رقابت سالانه به کار می رود، درواقع از هلند وارد می گردد، چراکه ساخت مجسمه با آن راحت تر است.

جزئیات این کاخ شنی بزرگ واقعاً خارق العاده است و به علت وجود اژدهایی در پایین بنا و دیوارهایی که برج های کوچک آن را احاطه نموده اند، شهر بازی تاج وتخت را در فکر تداعی می نماید. چندین هنرمند در خلق این اثر هنری دست داشته اند و توماس ون دانگن (Thomas van Dungen) به عنوان سازمان دهنده این پروژه، پیروز شد گواهینامه رکورد جهانی گینس را از آن خود کند. بااین حال، هیچ کاخ شنی ای نمی تواند تا ابد پابرجا بماند، درنتیجه گردشگران علاقه مند تا ماه نوامبر فرصت دارند که از این شاهکار هنری تماشا نمایند. بلیط بازدید معادل 9.60 دلار برای بزرگسالان و 6.21 دلار برای بچه ها است.

در صورتی که علاقه مند به سفر به آلمان هستید، خبرنگاران لیست کاملی از جاهای تماشای آلمان را به تفکیک هر شهر گردآوری نموده تا به راحتی بتوانید اطلاعاتی مانند آدرس و... را به دست آورید. علاوه بر این، خبرنگاران با همکاری آژانس های معتبر گردشگری کشور در انتخاب برترین و مقرون به صرفه ترین تور آلمان به شما یاری می نماید و امکان یافتن تورها با پایین ترین قیمت را برای شما فراهم نموده است.

منبع: کجارو / edition.cnn.com
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2004

به "تور ارزان آلمان: بلندترین کاخ شنی جهان در بینتس آلمان ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: بلندترین کاخ شنی جهان در بینتس آلمان ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید