بزرگترین شرکت مخابراتی هند به زودی از گوشی اندرویدی 54 دلاری رونمایی می نماید

به گزارش پیامک خنده، بزرگترین شرکت مخابراتی هند به نام Jio میخواهد در آینده نزدیک از گوشی اندرویدی بسیار ارزان قیمتی رونمایی کند. به نظر می رسد سرمایه گذاری 4.5 میلیارد دلاری گوگل در این شرکت به زودی به شکل یک گوشی 54 دلاری به ثمر می رسد. خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده که این شرکت هندی طی 2 سال گذشته به طور مخفیانه مشغول آنالیز نمونه های اولیه این گوشی بوده است.

بزرگترین شرکت مخابراتی هند به زودی از گوشی اندرویدی 54 دلاری رونمایی می نماید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

انتظار می رود شرکت Jio این گوشی را همراه با طرح های ارزان قیمت مربوط به اینترنت و مکالمه به دست کاربران می رساند. همچنین گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت از تأمین کنندگان قطعات خواسته میزان فراوری را افزایش دهند تا در 2 سال آینده فراوری 200 میلیون گوشی امکان پذیر گردد.

این شرکت اعلام نموده که تا سال 2023 میخواهد تعداد کاربران خود را به بیش از نیم میلیارد نفر برساند. این در حالی است که کمتر از 50 درصد جمعیت هند به موبایل دسترسی دارند و با عرضه چنین گوشی ارزان قیمتی امیدوار است که بتواند این آمار را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

وقتی گوگل در ماه ژوئیه 7.7 درصد از سهام بزرگترین شرکت مخابراتی هند را تصاحب کرد، در یک بیانیه مشترک اعلام کردند که آن ها می خواهند سیستم عامل با ارزش مبتنی بر اندروید توسعه دهند. محتوای این بیانیه ما را به یاد اندروید گو می اندازد ولی این احتمال وجود دارد که آن ها مشغول توسعه سیستم عامل کاملا جدید و مختص بازار هند هستند.

در حال حاضر هنوز معلوم نیست که این گوشی 54 دلاری چه زمانی روانه بازار می گردد. در گزارش بلومبرگ آمده که به احتمال زیاد در فصل جشن های هند که از ماه نوامبر شروع می شوند، این گوشی به دست کاربران نمی رسد. البته با توجه به قیمت بسیار پایین این گوشی، احتمالا هر زمانی راهی بازار گردد می تواند توجه میلیون ها کاربر را جلب کند.

همچنین تعیین نیست که آیا شرکت Jio برای عرضه یک گوشی اندرویدی ارزان قیمت برنامه ریزی نموده یا اینکه قرار است تعدادی گوشی با قیمت های بسیار مناسب راهی بازار کند. همچنین شراکت Jio با گوگل هم تحت آنالیز نهادهای نظارتی هند واقع شده است. البته به دلیل اینکه رییس هیأت مدیره این شرکت ارتباط بسیار خوبی با دولت هند دارد، به زودی تأییدیه دولت هند را دریافت خواهد نمود.

  • چرا هند ده ها اپلیکیشن چینی را مسدود نموده است؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1231

به "بزرگترین شرکت مخابراتی هند به زودی از گوشی اندرویدی 54 دلاری رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین شرکت مخابراتی هند به زودی از گوشی اندرویدی 54 دلاری رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید