آنالیز فرصت های مذهبی ارزشمند فارس در هفته گردشگری

به گزارش پیامک خنده، شنبه هفتم مهرماه نشست تخصصی گردشگری دینی و مذهبی، با همکاری اداره کل میراث فرهنگی فارس و آکادمی گردشگران سرو شیراز، با سخنرانی امیر سبوکی دبیر کانون سراسری راهنمایان ایران و رئیس انجمن صنفی راهنمایان استان فارس و امیر حسین حکمت نیا مدرس و فعال گردشگری ، درهتل زندیه شیراز برگزار گردید.

آنالیز فرصت های مذهبی ارزشمند فارس در هفته گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، امیر حسین حکمت نیا مدرس گردشگری و یکی از سخنرانان این نشست گفت: درصدد هستیم با در نظر دریافت ظرفیتهای مذهبی استان برای توسعه گردشگری برنامه ریزی کنیم.

این فعال گردشگری اضافه نمود: هدف از اجرای این نشست آنالیز ابعاد تاثیر گذارمناسبتهای مذهبی در رونق گردشگری داخلی و خارجی است.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان استان فارس در ادامه این نشست تخصصی اظهار کرد: برگزاری تعزیه و شبیه خوانی، انواع مراسم مذهبی، سینه زنی و... با آداب و آیین های خاص در شیراز و سایر شهرستان های فارس جاذبه هایی است که در گردشگری مذهبی باید به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار بگیرد.

امیر سبوکی با ذکر اهداف این برنامه در هفته گردشگری خاطر نشان کرد: با این اقدام سعی بر آن داریم که با معرفی مسیرهای گردشگری مذهبی در شیراز و سایر نقاط استان جاذبه های ناملموس برای جذب گردشگران ایجاد کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 293

به "آنالیز فرصت های مذهبی ارزشمند فارس در هفته گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فرصت های مذهبی ارزشمند فارس در هفته گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید